vineri, 2 februarie 2018

Vindecare pentru orice dependenta


Îmi asum puterea personală şi îmi transced toate limitările

Mă iert pe mine însumi şi mă eliberez
Dependenţa se referă la orice ataşament faţă de un aspect exterior, care nu este totuna cu sinele meu. Pot fi dependent de alcool, de droguri, de sex şi de tutun, dar şi de acuzarea altor oameni, de criticarea lor, de o boală, de datorii, de găndul că sunt o victimă sau de ideea că sunt respins.Ceea ce contează este că mă pot detaşa de toate aceste lucruri. Atunci cănd sunt dependent, eu renunţ la puterea mea personălă în favoarea unei substanţe sau a unui obicei.

Din fericire, îmi pot asuma oricănd doresc puterea înapoi. Îmi asum chiar acum puterea înapoi! Optez pentru a-mi dezvolta obiceiul pozitiv al conştientizării faptului că viaţa mea îmi aparţine şi mă slujeşte. Doresc să mă iert pe mine însumi şi să îmi văd de viaţă. În inima mea se află un spirit etern de care nu m-am despărţit niciodată şi care mă însoţeşte chiar acum. Mă relaxez şi mă detaşez de vechile obişnuinţe. Îmi amintesc să respir profund în timp ce practic noile obişnuinţe pozitive şi benefice.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.