sâmbătă, 3 februarie 2018

Universul se află de partea mea


Sunt martorul plin de iubire al tuturor evenimentelor
ILUMINARE
Iluminarea este sarcina mea zilnică,24 de ore din 24

În fiecare dimineaţă mă trezesc pentru a iubi. Îmi place să îmi
imaginez şi să acţionez ca şi cum aş fi DEJA perfect, desăvărşit şi complet, aici şi acum. 
Inima mea este deschisă şi receptivă în faţa binelui de orice fel, şi nu mă mai lupt pentru a obţine ceea ce îmi doresc, căci ştiu că toate lucrurile de care am nevoie şi pe care mi le doresc vor veni singure la mine , la momentul oportun. 
Mă simt împăcat, căci ştiu că Universul se află de partea mea. Îmi
aliniez conştiinţa cu Sinele meu Superior şi trec senin prin toate experienţele pe care mi le rezervă viaţa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.