joi, 1 februarie 2018

Raspunsurile la rugaciunea ta


Cum îţi poţi clarifica ceea ce îţi doreşti


Poate că te temi să nu ceri ceva inadecvat, sau poate că îţi schimbi tot timpul părerea despre ceea ce îţi doreşti.

Nu uita că Dumnezeu ştie deja ce îţi doreşti, inclusiv ce este „cel mai bine” pentru tine. Conform Legii Liberului Arbitru, tu trebuie însă să ceri să primeşti ajutor înainte de a-l primi.

Solicitarea ajutorului de sus poate fi comparată cu comanda dată într-un restaurant.
Dacă ceri un sendviş cu avocado, exact asta vei primi. Dacă nu eşti foarte sigur ce îţi doreşti, îl poţi întreba pe ospătar: „Ce îmi recomanzi?”

În mod similar, tu poţi închide ochii, poţi inspira profund şi poţi spune cu voce tare sau în sinea ta:

„Dragă Doamne, îţi mulţumesc pentru că îmi împlineşti toate nevoile mele fizice. Te rog să continui să mă călăuzeşti către toate lucrurile de care am nevoie pentru a-mi împlini menirea şi pentru a mă bucura de sănătate şi de siguranţă, eu şi toţi cei dragi.
Amin.”

După ce ai rostit această rugăciune, observă ce gânduri şi imagini îţi trec prin minte,respectiv ce simţi… chiar dacă aceste impresii sunt foarte subtile. Ele reprezintă răspunsurile la rugăciunea ta, care te călăuzesc către ceea ce ai nevoie. Acestea sunt
sfaturile pe care ţi le recomandă îngerii şi ghizii tăi spirituali.

Dacă nu observi nicio impresie, acestea îţi vor apărea cu siguranţă dacă te vei relaxa,de pildă în timpul unei meditaţii, al unei plimbări prin natură, al unui masaj, înainte de a adormi sau imediat după ce te trezeşti. Cerul răspunde la orice solicitare, chiar dacă uneori ai nevoie de timp pentru a-i traduce mesajul.

Cât de des trebuie să ceri?

De regulă, este suficient să ceri ceva o singură dată, la fel cum într-un restaurant nu te duci după ospătar în bucătărie pentru a-i repeta la infinit că îţi doreşti un sendviş cu avocado. În mod similar, o singură solicitare este suficientă pentru a activa Legea Liberului Arbitru.

Pe de altă parte, nu este nicio problemă dacă ceri ceva de mai multe ori. Poţi face acest lucru ori de câte ori doreşti. Ceea ce dorim noi să spunem este că nu este necesar să ceri ceva de mai multe ori.

Un lucru foarte important însă: dacă simţi că aluneci într-o stare de teamă, de îndoială, de nesiguranţă şi de pesimism legată de împlinirea rugăciunii tale, cere neapărat reînnoirea credinţei tale.

Cultivă-ţi credinţa!

Credinţa este absolut esenţială pentru a nu-ţi bloca singur capacitatea de a primi ceea ce ceri. În caz contrar, este posibil să pleci din restaurant înainte de a-ţi primi sendvișul cu avocado!
„Te rog, Doamne, ajută-mă să am credinţă, încredere, speranţă şi optimism.”

În acest scop, îl poţi ruga pe arhanghelul Mihail să vină la tine în visele tale. Acest înger nu are nimic de-a face cu religia, ci este o fiinţă omniprezentă şi plină de iubire
necondiţionată, care te poate ajuta să te eliberezi de teama ta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.