vineri, 2 februarie 2018

O singură Putere ne-a creat pe toţi


Optez pentru a crede într-un Dumnezeu al iubirii necondiţionate
DUMNEZEU
O singură Putere ne-a creat pe toţi

Eu am puterea de a opta pentru a vedea lucrurile aşa cum sunt cu
adevărat. Optez pentru a vedea lucrurile aşa cum le vede Dumnezeu, prin ochii iubirii. Este natura lui Dumnezeu să fie omniprezent, atotputernic şi atotcunoscător. De aceea, tot ce există în acest univers este Iubirea lui Dumnezeu. Această Iubire mă înconjoară de pretutindeni, sălăşluieşte îm mine, mă întămpină oriunde m-aş duce şi îmi netezeste calea. Sunt Copilul
Preaiubit al Universului, iar acesta are grijă cu toată iubirea de nevoile mele, acum şi în viitor. Ori de căte ori am nevoie de ceva, apelez la Puterea care m-a creat. Îi cer lucrurile de care am nevoie, iar apoi îi mulţumesc pentru că mi le-a dăruit deja, conştient că acestea vor veni la mine la momentul oportun.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.