joi, 1 februarie 2018

Meditatia alegerii binelui care mi-l ofera Universul


Optez pentru a-mi dilata conştiinţa şi pentru a-mi lărgi orizonturile, dincolo de cele pe care le-am avut azi dimineaţă cănd m-am trezit

ALEGERE

Optez pentru a trăi pe nivelul meu maxim de luciditate
Optez pentru a-mi aduce aminte că orice problemă are o soluţie,
inclusiv problema cu care mă confrunt în momentul de faţă. Din punctul meu de vedere, problema mea actuală nu este decăt temporară , un proces în curs de rezolvare. Sunt un om bun. De aceea, optez pentru a renunţa la a-mi plănge de milă. Optez pentru a-mi învăţa lecţia şi pentru a mă deschide în faţa binelui suprem pe care doreşte să mi-l ofere Universul.

Accept faptul că nu am cum să ştiu dinainte în ce fel se vor rezolva
lucrurile. Am încredere în viaţă. Tot ceea ce se întămplă se întămplă pentru binele meu.Totul este bine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.