vineri, 2 februarie 2018

Mă simt confortabil din punct de vedere financiar


Mă simt confortabil din punct de vedere financiar
FINANŢE
Nu sunt nevoit să fac economii

Îi permit venitului meu să crescă în permanenţă, indiferent ce spun ziarele şi economiştii. Sunt mai presus decăt venitul meu actual şi decăt prognozele economice referitoare la criză. Nu îi ascult niciodată pe oamenii care îmi spun că nu trebuie să mă întind dincolo de plapuma mea. Pot obţine cu uşurinţă un
venit mai mare decăt cel pe care l-au obţinut părinţii mei. Conştiinţa mea financiară se află într-un proces continuu de dilatare, învăţăndu-mă noi modalităţi de a trai confortabil, în abundenţă şi armonie. Sunt plin de talente şi de capacităţi, iar marea mea plăcere constă în a le împărtăşi cu restul lumii.
Am renunţat la sentimentul că nu merit să mă bucur de tot ce are viaţa mai bun de oferit şi am acceptat faptul că merit să mă bucur de un nivel superior de siguranţă financiară.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.