sâmbătă, 3 februarie 2018

Mă preţuiesc pe mine însumi


Mă iubesc pe mine însumi indiferent de experienţele prin care trec.
Totul este bine!
GREŞEALĂ
Mă preţuiesc pe mine însumi

Am avansat mult cu lucrul cu mine însumi, dar mai am încă multe de făcut. Unul din lucrurile pe care le-am învăţat a fost acela că învinovăţirea de sine pentru aşa- zisele mele ,,greşeli,, nu mă ajută cu nimic să mă vindec. Este mult mai bine să examinez cu atenţie situaţia şi să devin conştient de lucrurile pe care le-aş putea face mai bine în viitor. În mod similar, îmi pot analiza găndurile care susţin comportamentul meu indezirabil şi pot renunţa la ele.
Ori de căte ori devin conştient de faptul că mă învinovăţesc pentru ceva, mă pot opri din acest mod de a găndi. Fiecare zi aduce cu sine noi experienţe, iar aşa-zisele noastre greşeli ne învaţă cum să acţionăm mai bine data viitoare. Pe scurt, eu nu greşesc niciodată. Doar învăţ! Asta-i tot!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.