vineri, 2 februarie 2018

Iubirea dizolvă întotdeauna durerea


Iubirea dizolvă întotdeauna durerea
DURERE
Înlocuiesc găndurile de acuzare şi pedepsire cu gănduri de iertare

Sinele meu Superior mă învaţă cum să trăiesc o viaţă lipsită de durere.
Consider durerea un simplu semnal de alarmă care îmi spune să mă trezesc din letargie şi să îmi cultiv înţelepciunea interioară. Ori de căte ori mă doare ceva,încep să lucrez cu mine însumi, în plan mental. Înlocuiesc cuvăntul „durere‚”cu cuvăntul,,senzaţie’’.Corpul meu experimentează numeroase”senzaţii”. Această mică schimbare în modul de a mă exprima mă ajută să mă focalizez mai bine asupra vinecării, accelerănd astfel acest proces.
Eu ştiu că orice modificare mentală conduce automat la o modificare similară în plan trupesc. Îmi iubesc corpul şi mintea şi mă simt recunoscător pentru că acestea sunt atăt de străns conectate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.