vineri, 2 februarie 2018

Îmi recunosc acum propia creativitate şi o onorez


Îmi recunosc acum propia creativitate şi o onorez
CREATIVITATE

Îmi creez zilnic viaţa

Creativitatea Universului curge prin mine ţi tot ce trebuie să fac pentru a participa la acest proces este să ŞTIU că fac parte integrantă din el. Este uşor să recunoşti creativitatea atunci cănd aceasta se manifestă printr-o pictură,printr-un roman,printr-un film,printr-un vin nou sau printr-o afacere nouă. Eu îmi creez însă întreaga viaţă, moment de moment,începănd cu crearea noilor celule din corpul meu şi terminănd cu alegerea reacţiilor mele
emoţionale în faţa vechilor tipare ale părinţilor mei, a slujbei mele, a situaţiei mele financiare, a relaţiilor mele cu prietenii şi a atitudinii mele faţă de mine însumi. Imaginaţia este unul din marile mele talente naturale.Mă folosesc de ea pentru a vizualiza numai lucruri bune în viaţa mea, dar şi celor care îmi sunt dragi. Mă simt împăcat, căci îmi cocreez viaţa alături de Sinele meu superior

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.