vineri, 2 februarie 2018

Frumuseţea mă farmecă şi mă vindecă


La fel ca oamenii, toate florile au propria lor frumuseţe şi modalitate
de înflorire unică
FRUMUSEŢE
Frumuseţea mă farmecă şi mă vindecă

Frumuseţea se află pretutindeni în natură, în fiecare floare, în modul în care se reflectă lumina pe suprafaţa apei, în vigoarea şi liniştea copacilor bătrăni. Natura mă încăntă şi mă regenerează. Îmi găsesc relaxarea, bucuria şi vindecarea în lucrurile simple. Contemplu cu iubire natura, iar acest lucru mă învaţă să mă contemplu cu iubire pe mine însumi. Fac parte integrantă din
natură, deci am propria mea frumuseţe unică. Ori încotro aş privi, nu văd altceva decăt frumuseţe. Astăzi rezonez la unison cu întreaga frumuseţe a vieţii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.