sâmbătă, 3 februarie 2018

Eu sunt energie pură


Iubirea de sine îţi oferă energia de care ai nevoie pentru a-ţi rezolva mai uşor
problemele.
ENERGIE
Eu sunt energie pură

Îmi eliberez această energie făcănd lucrurile care îmi plac.Recunosc în mod conştient energia plină de iubire din viaţa mea, şi cu această ocazie vechile
blocaje şi resentimente care mă trăgeau în jos se dizolvă de la sine. Atunci cănd mă simt obosit, mă odihnesc.Cănd şi cănd îmi ofer permisiunea de a nu face absolut nimic. Astăzi energia mea este strălucitoare şi plină de pace. Răsul, căntatul şi dansul reprezintă expresiile mele naturale şi spontane. 
Ştiu că fac parte integrantă din planul divin. Îmi creez în interior spaţiul necesar pentru tipare pline de iubire, de optimism şi de bucurie. Cultiv aceste tipare, iar ele germinează şi cresc, aducănd roade bogate. Le hrănesc cu atitudinea mea pozitivă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.