vineri, 2 februarie 2018

Eu îmi creez propria siguranţă


Eu îmi creez propria siguranţă avănd încredere în viaţă

Ori de căte ori ţi se pare că nu controlezi evenimentele din viaţa ta,rosteşte imediat o afirmaţie pozitivă. Repet-o din nou şi din nou, pănă cănd ajungi să devii una cu ea. De pildă, dacă ceva nu este în regulă în viaţa ta, repetă la infinit: ,,Totul este bine,totul este bine, totul este bine..Dacă simţi dorinţa de a controla lucrurile, spune-ţi :,,Am încredere în viaţă

,, În mijlocul unui cutremur sau al unui alt dezastru natural, repetă-ţi :,,Sunt în armonie cu Pămăntul şi cu mişcările sale,,. În acest fel, tot ceea ce ţi se întămplă ţi se va părea benefic, căci vei fi la unison cu fluxul vieţii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.