vineri, 2 februarie 2018

CĂND TE SIMŢI PIERDUT


Nu am cum să mă pierd, să fiu singur sau abandonat, căci sălăşluiesc în Inteligenţa Divină


Nu există decăt o singură inteligenţă

Atunci cănd mă simt pierdut sau cănd pierd ceva la care am ţinut
foarte mult, îmi blochez găndurile de panică şi mă scufund în Inteligenţa din interiorul meu, conştient că nimic nu se pierde în Mintea Divină. 

Această Inteligenţă este omniprezentă, fiind una cu tot ceea ce mă înconjoară, inclusiv cu mine Aici şi Acum: Afirm că această Inteligenţă Unică mă conduce către ceea ce caut, în locul şi la momentul oportun. Nu mă simt niciodată blocat. De-a lungul zilei, mă detaşez de multe ori de identităţile care mă limitează şi îmi
reamintesc cine sunt eu cu adevărat: o Expresie Magnifică şi Sublimă a Vieţii,creată de o Inteligenţă Infinită plină de iubire. Totul este bine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.