vineri, 2 februarie 2018

Cand cineva iti moare si nu suporti despartirea



Sunt împăcat la găndul că persoana pe care o iubesc a murit.
DOLIU
Sunt împăcat la găndul că am nevoie de o perioadă de doliu

Procesul doliului durează cel puţin un an.Acest interval de timp îmi este necesar pentru a experimenta regretul rămas în urma despărţirii de cel cu care mi-am împărtăşit viaţa. Îmi acord tot timpul necesar pentru a trece prin acest proces natural al vieţii. 

Sunt blănd cu mine însumi. Îmi acord timpul şi spaţiul
necesare pentru a trece prin perioada de doliu. După un an, această durere va începe să se dizolve.Sunt conştient de faptul că nu pot pierde cu adevărat pe cineva, căci nu am fost niciodată proprietarul lui. De altfel, nu va trece decăt o clipă pănă cănd voi intra din nou în contact cu sufletul respectiv. Mă simt înconjurat de iubire şi îi transmit această stare sufletului iubit, oriunde s-ar afla. Toată lumea moare. Copacii, animalele, păsările, răurile, chiar şi stelele
mor. Cănd îmi va sosi timpul, voi muri la răndul meu, la momentul oportun.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.