vineri, 2 februarie 2018

CĂLĂUZIRE DIVINĂ


Atunci cănd meditez, mă aşez într-o poziţie confortabilă şi îmi pun
întrebarea:” Ce anume trebuie să ştiu?” De-a lungul zilei primesc răspunsul

CĂLĂUZIRE DIVINĂ
Tot ce există corespunde ordinii divine


Eu ştiu că există o putere infinit mai mare decăt mine, care curge prin mine în fiecare moment al zilei. Ori de căte ori doresc, mă deschid în faţa acestei puteri şi primesc tot ce am nevoie. Acest lucru este valabil pentru toată lumea. Orice om ar trebui să ştie că cel mai bun lucru pe care îl poate face este să privească în interiorul lui, lărgindu-şi astfel orizonturile. Chiar dacă lucrurile nu merg aşa cum şi-ar dori într-un domeniu sau altul al vieţii sale, aceasta nu înseamnă că este un om rău sau că greşeşte. Înseamnă doar că
sinele său divin îl călăuzeşte într-o altă direcţie. Dacă te afli în această situaţie, caută un loc liniştit, relaxează-te şi conectează-te cu inteligenţa divină din interiorul tău. Spune-ţi că ai acces la o inteligenţă infinită şi inepuizabilă şi că toate lucrurile de care vei avea nevoie îţi vor fi revelate la locul şi momentul potrivit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.