vineri, 2 februarie 2018

Binecuvantarea norocului



Binecuvantează norocul altor persoane şi conştientizează faptul că există suficient pentru toată lumea.

DESTUL PENTRU TOATĂ LUMEA

Prosperitatea altor oameni îmi oglindeşte propria abundenţă
Nivelul prosperităţii mele este determinat de conştiinţa mea.Inteligenţa Infinită şi Unică îmi spune întotdeauna DA, iar eu spun Da binelui de orice fel.
Reverendul Ike,celebrul evanghelist din New York, povesteşte că pe vremea cănd era sărac trecea pe lăngă restaurantele de lux, pe lăngă case şi maşini frumoase,şi îşi spunea:”Toate acestea sunt pentru mine” Mă bucur deschis ori de căte ori văd că alţii se bucură de abundenţă şi fac astfel loc în mintea mea pentru ca această abundenţă să pătrundă în viaţa mea. Cultiv starea de
recunoştinţă pentru ceea ce am deja căci ştiu că ea se va accelera şi mai mult în acest proces. Acest mecanism este valabil şi în ceea ce priveşte talentele, capacitatăţile şi starea de sănătate.Recunosc pretutindeni prosperitatea şi mă bucur de ea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.