joi, 1 februarie 2018

Afirmatie pentru prosperitate in domeniul financiar


Prosper întotdeauna în domeniul financiar

BANI

Banii mă iubesc şi vin la mine ca un căţeluş pe care îl iubesc şi îl chem.
Banii nu sunt altceva decăt un mijloc de schimb, o modalitate de a
dărui şi de a primi. Ori de căte ori îi dăruiesc ceva Vieţii, aceasta îşi revarsă abundenţa asupra mea, în cele mai variate forme, inclusiv sub forma banilor.Sunt întotdeauna în siguranţă din punct de vedere financiar. Este o plăcere să gestionez banii pe care îi primesc. Cheltuiesc o parte din ei şi economisesc o altă parte.Nu cultiv niciodată gănduri legate de datorii, de vinovăţie sau de alte gănduri care ţin de conştiinţa sărăciei. Dispun întotdeauna de toţi banii de care am nevoie. Băncile îmi acordă liniile de credit pe care le solicit.Îmi plătesc cu iubire facturile şi imi recunosc adevărata sursă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.