joi, 7 decembrie 2017

Rugaciuni pentru inima


Rugaciune pentru atragerea unui suflet pereche


Dragii mei ingeri,
Va multumesc pentru semnele pe care mi le trimiteti in vederea gasirii sufletului meu pereche.Va rog sa ma ajutati sa imi recunosc partenerul ideal si sa ma pregatesc mai bine pentru o relatie de cuplu perfecta.

Rugaciune pentru vindecarea inimii

Dragii mei ingeri,
Am nevoie de sprijinul , alinierea, mangaierea si iubirea voastra. Va rog sa ma ajutati sa ma eliberez de tristete, de durere, de amaraciune si de dezamagire. Va rog sa imi dati un semn clar ca inima mea se afla in plin proces de vindecare si ca totul va fi bine in viata mea.


Rugaciune pentru atragerea iubirii

Dragii mei ingeri,
Va rog sa interveniti in viata mea amoroasa, astfel incat sa ma simt implinit din punct de vedere romantic. Va rog sa ma calauziti prin semne altfel incat sa fac tot ce trebuie pentru a-mi imbunatati viata de cuplu.

Rugaciune pentru a sti daca trebuie sa pleci sau sa ramai intr-o relatie de cuplu
Dragii mei ingeri,
Nu stiu daca trebuie sa raman in aceasta relatie de cuplu sau sa o parasesc.Va rog sa imi dati un indiciu limpede care sa ma ajute sa iau decizia corecta

Rugaciune pentru recunoasterea sufletului pereche

Dragii mei ingeri,
Doresc sa stiu daca [numele persoanei] este sufletul meu pereche.Va rog sa imi dati un semn clar care sa ma ajute sa inteleg daca aceasta persoana si relatia cu ea ma vor conduce la parteneriatul romantic pe care mi-l doresc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.