vineri, 8 decembrie 2017

Rugaciune catre ingerul pazitor in momente grele


In cadrul novenei se vor spune de fiecare dată: Slava Tatalui …, Crezul …, Imnul la Duhul Sfant…, rugaciunea zilei respective si rugaciunea de incheiere.

In numele Tatalui si al Fiului si al Sfantului Duh. Amin.

ZIUA 1

Ingere, pazitorul meu, fidel implinitor al sfaturilor lui Dumnezeu care chiar din primele momente ale vietii mele veghezi la apararea sufletului si al trupului meu, te salut si iti multumesc impreuna cu intregul cor al Ingerilor destinati sa pazeasca oamenii din bunatate divina. Te rog sa ma feresti de orice cadere in aceasta viata, pentru ca sufletul meu sa se pastreze mereu in curatia primita la botez.

Tatal nostru...  Bucura-te Marie... Slava Tatalui...

ZIUA 2

Ingere pazitorul meu, drag insotitor si unic si adevarat prieten care pretutindeni si mereu ma insotesti , te salut si iti multumesc , impreuna cu intregul cor al arhanghelilor alesi de Dumnezeu sa anunte lucruri mari si misterioase.Te rog sa luminezi mintea mea ca sa cunoasca vointa divina  si sa schimbe inima mea pentru a o face sa traiasca conform credintei pe care o profesez, astfel sa primesc rasplata fagaduita adevaratilor credinciosi.

Tatal nostru...  Bucura-te Marie... Slava Tatalui...

ZIUA 3

Ingere pazitorul meu, intelept invatator care nu incetezi niciodata sa inveti adevarata stiinta a sfintilor, te salut cu tot corul Principatelor , destinate sa conduca spiritele minore.Te rog sa veghezi asupra gandurilor, cuvintelor si faptelor mele pentru ca, conformandu-ma intru totul indemnurilor tale mantuitoare, sa nu pierd niciodata din vedere sfanta frica de Dumnezeu, principiul unic si negreselnic al adevaratei intelepciuni.

Tatal nostru...  Bucura-te Marie... Slava Tatalui...

ZIUA 4

Ingere pazitorul meu, calauza iubitoare prin mustrari si indemnuri continue ma inviti sa ma eliberez de vina , ori de cate ori din nefericire am cazut, te salut si-ti multumesc, impreuna cu corul Puterilor, destinate sa stapaneasca diavolul. Te rog sa trezesti sufletul meu din nepasarea in care traiam odinioara pentru a rezista si a triumfa asupra tuturor dusmanilor. 

Tatal nostru...  Bucura-te Marie... Slava Tatalui...

ZIUA 5

Ingere, pazitorul meu, puternic aparator care facandu-mi sa zaresc inselaciunile lumii si ademenirile trupului, imi usurezi victoria si triumful, te salut si iti multumesc impreuna cu corul Virtutilor, destinate de Dumnezeu sa savarseasca minuni si sa conduca oamenii pe calea sfinteniei. Te rog sa ma ajuti in 
toate asalturile, pentru a putea merge sigur pe calea practicarii virtutilor, indeosebi a umilintei, a curatiei, a ascultarii si a caritatii, cele mai dragi tie.

Tatal nostru...  Bucura-te Marie... Slava Tatalui...

ZIUA 6

Ingere, pazitorul si sfatuitorul meu care in diverse moduri ma faci sa cunosc vointa lui Dumnezeu si mijloacele cele mai potrivite pentru a o realiza, te salut si iti multumesc , impreuna cu corul Domniilor ales de Dumnezeu sa comunice hotararile sale si sa ne dea puterea de a domina patimile noastre.
Te rog sa imi eliberezi mintea de toate indoielile si nesigurantele , pentru ca eliberat de orice teama sa urmez intotdeauna sfaturile sale , care sunt sfaturi de pace, de dreptate si de sfintenie.

Tatal nostru...  Bucura-te Marie... Slava Tatalui...

ZIUA 7

Ingere, pazitorul meu, mijlocitor neobosit care cu neincetate rugaciuni inaltate la cer, mijlocesti pentru mantuirea mea vesnica si indepartezi de la mine pedepsele pe care le merit, te salut si iti multumesc impreuna cu intregul cor al Tronurilor alese sa sustina tronul Celui Preainalt si sa intareasca oamenii in bine. Te rog in iubirea ta , sa imi acorzi darul neasemuit al statorniciei pana la sfarsit , pentru ca in moarte sa trec fericit de la mizeria exilului pamantesc la bucuria Patriei Ceresti.

Tatal nostru...  Bucura-te Marie... Slava Tatalui...

ZIUA 8

Ingere, pazitorul meu, bland mangaietor care cu suave inspiratii ma intaresti in toate chinurile vietii prezente si in toate temerile viitoare, te salut si iti multumesc cu toate corurile Heruvimilor care, plini de stiinta lui Dumnezeu, sunt alesi sa lumineze ignoranta noastra. Te rog sa ma asisti, cu o atentie speciala si sa ma mangai in dificultatile prezente si in cele din viitor; pentru ca rapit de dulceata ta, oglindire a celei divine, sa-mi intoarca inima de la inselatoarele placeri pamantesti pentru a ma odihni in speranta fericirii viitoare.

Tatal nostru...  Bucura-te Marie... Slava Tatalui...

ZIUA 9

Ingere, pazitorul meu, neobosit colaborator al mantuirii mele vesnice care imi maresti in fiecare clipa nenumarate binefaceri, te salut si iti multumesc impreuna cu corul Serafimilor care, aprinsi de caritate divina , sunt alesi sa aprinda si inimile noastre. Te rog sa aprinzi si in inima mea scanteia acelei iubiri ingeresti pentru ca distrugand in mine tot ceea ce e lumesc si trupesc , sa pot contempla lucrurile ceresti. Dupa ce am corespuns, intotdeauna fidel la grija ta cea iubitoare pe acest pamant, sa te pot lauda, multumi si iubi in imparatia cerurilor. Amin. 

Această novenă către Îngerul Păzitor se spune timp de nouă zile, în momentele grele ale vieții și atunci când ai o alegere dificilă de făcut.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.