sâmbătă, 14 octombrie 2017

Vreau sa.....


Vreau sa ma asculti fara sa ma judeci. 
Vreau sa-ti spui parerea fara sa-mi oferi sfaturi. 
Vreau sa ai incredere in mine fara sa-mi ceri nimic. 
Vreau sa ma privesti fara sa-ti proiectezi dorintele in mine. 
Vreau sa-mi dai curaj fara sa ma impingi de la spate. 
Vreau sa ma ajuti fara sa incerci sa hotarasti in locul meu. 
Vreau sa te apropii de mine fara sa ma invadezi. 
Vreau sa cunosti partile din mine care-ti displac cel mai mult. 
Vreau sa accepti aceste parti fara sa incerci sa le schimbi. 
Vreau sa ma protejezi fara sa-mi spui minciuni. 

Vreau sa stii ca de astazi poti conta mereu pe mine. Fara conditii.                                                        de Jorge Bucay

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.