miercuri, 4 octombrie 2017

Rugaciunea Duhul Domnului


DUHUL DOMNULUI

Duhul Domnului, Duhul lui Dumnezeu, Tată, Fiule şi Duhule Sfânt, Preasfântă Treime, Fecioară Neprihănită, îngeri, arhangheli şi sfinţi ai Cerului, coborâţi asupra mea.

Preface-mă, Doamne, plămădeşte-mă, umple-mă de Tine, foloseşte-mă.

Alungă de la mine toate puterile răului, nimiceşte-le, distruge-le, pentru ca eu să trăiesc cuvincios şi să săvârşesc binele.

Alungă de la mine farmecele, vrăjile, magia de orice fel, liturghiile negre, făcăturile, legăturile, blestemele, deochiul; îmbolnăvirile diavoleşti, posesiile demonice, obsesiile diabolice; tot ceea ce este rău, păcatul, invidia, gelozia, perfidia; bolile fizice, psihice, morale, spirituale, diabolice.

Arde toate aceste rele în Infern, pentru ca să nu mă mai atingă nici pe mine şi nici pe o altă făptură din lume.

Fie ca întru Dumnezeu Atotputernicul, în Numele lui Isus Christos Mântuitorul, prin mijlocirea Fecioarei Neprihănite, să vi se poruncească, vouă, tuturor duhurilor necurate, tuturor prezenţelor care mă asupriţi, să plecaţi de la mine imediat, să mă lăsaţi pentru totdeauna şi să mergeţi în Infernul veşnic, înlănţuiţi de Sf. Mihail Arhanghelul, de Sf. Arhanghel Gabriel, de Sfântul Arhanghel Rafael, de îngerii noştri păzitori, zdrobiţi de călcâiul Preasfintei şi Neprihănitei Fecioare Maria. Amin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.