miercuri, 4 octombrie 2017

Rugaciune pentru vindecarea sufletului


Doamne, Isuse, Tu ai venit să vindeci inimile rănite şi necăjite: Te rog să vindeci rănile care tulbură inima mea.

Îndeosebi, Te rog să le vindeci pe acelea care sunt pricini de păcat.

Îţi cer să intri în viaţa mea, să mă vindeci de chinurile sufletului care m-au lovit din fragedă vârstă şi de acele răni pe care mi le-au provocat alţii în cursul vieţii.

Doamne, Isuse, Tu cunoşti necazurile mele, le pun pe toate în Inima Ta de Bun Păstor; Te rog, pentru acea mare rană deschisă în Inima Ta, să vindeci micile răni care sunt în inima mea.

Vindecă rănile amintirilor mele, pentru ca nimic din ceea ce mi s-a întâmplat să nu mă facă să recad în durere, în nelinişte şi îngrijorare, în frământare.

Vindecă, Doamne, toate acele răni care, în viaţa mea, au fost pricini şi rădăcini ale păcatelor. Vreau să-i iert pe toţi cei care m-au supărat; priveşte acele răni lăuntrice care mă împiedică să pot ierta.

Tu, care ai venit să vindeci inimile frânte, vindecă inima mea.

Vindecă, Doamne, acele răni din lăuntrul meu care sunt cauza unor boli trupeşti. Îţi ofer inima mea: primeşte-o, Doamne, curăţă-o şi dăruieşte-mi simţămintele Inimii Tale dumnezeieşti. Ajută-mă să fiu blând şi smerit.

Dăruieşte-mi, Doamne, vindecarea de durerea care mă asupreşte din cauza morţii fiinţelor dragi mie. Fă să pot redobândi pacea şi bucuria, încredinţat fiind că Tu eşti Învierea şi Viaţa.

Fă-mă un martor adevărat al Învierii Tale, al Triumfului Tău asupra păcatului şi al morţii, al Prezenţei Tale Vii în mijlocul nostru. Amin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.