joi, 8 iunie 2017

Iertare si ajutor angelic pentru suflet



"Eu,(numele) cer umil si sincer ajutor angelic pentru a vindeca, sterge si indeparta din toata Fiinta mea toate mecanismele de declansare atasate sau legate de amintirile mele celulare, aurale, si de alte feluri despre aceste suferinte, rele, probleme si traume, si sa ma tina curat de toate mecanismele de declansare emotionala nebenefice in toate prezenturile si tot timpul."


Eu, (numele), cu Iubire Sfânta Adevarata, Namaste, aduc inapoi la mine toate Energiile si bucatile de suflet ce m-au parasit sau ce s-au pierdut in orice fel, in afara de cele pe care le-am trimis sa fie si sunt benefice altora, si cer umil si sincer ajutor angelic pentru a le vindeca cu Iubire Sfânta Adevarata, Namaste, pentru a fi in locul lor de drept."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.