marți, 13 iunie 2017

Energizarea si protectia fotografiilor



Poate unii dintre voi stiu, ca se pot face multe din punct de vedere energetic pe o fotografie, deoarece pe ea ramane mereu o amprenta energetica.Protectia se poate face in 2 moduri.

1.Se intoarce poza cu fata in jos si se stropeste cu agheazma, rugandu-l pe Mihail sa asigure protectia necesara pentru persoanele dragi, numindu-le pe nume.
"Drag arhanghel Mihail, te rog sa imi oferi protectie pentru .....din aceasta fotografie ! Multumesc pentru ajutor !"

2.Se binecuvanteaza poza asa,“Tatal meu care esti in ceruri /Sfinteasca-se numele Tau, / Vie imparatia Ta, faca-se voia Ta / Precum in Cer, asa si pe Pamint. / Painea mea cea spre fiinta / Da-mi-o mie astazi / Si imi iarta mie greselile mele/ Si ma ajuta si pe mine ca sa le iert gresitilor mei / Si nu ma duce pe mine in ispita / Ci ma izbaveste de cel viclean / Si ma apara de cel rau / Ca a Ta este Imparatia, Slava si Puterea, Marirea,Iubirea si Averea / Si acum si in vecii vecilor, de-a pururea / A Tatalui si a Fiului si a Sfantului Duh / Amin”.

3.Pentru energizarea pozei in vederea vindecarii persoanei din imagine, se binecuvanteaza in acelasi mod ca mai sus, chemandu-l in ajutor pe arhanghelul Rafael, asa cum am mai explicat in articolele mele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.