vineri, 19 mai 2017

Ma regasesc in cuvintele actritei Meryl Streep



"Eu nu mai am de gând de acum încolo să rabd şi să accept multe. Aceasta nu e din cauza faptului că am devenit arogantă sau mândră, nu, ci pentru că am ajuns la o anumită etapă a vieţii – la care eu nu mai vreau să pierd timp pentru ceea ce nu mă satisface sau pentru ceea ce mă deranjează şi mă face să sufăr. Eu nu mai rabd cinismul, critica exagerată, cerinţele dure de orice fel. Nu mai doresc să îi satisfac, să merg în întâmpinarea celor care nu mă plac, să-i iubesc pe cei ce nu mă iubesc  şi să zâmbesc acelora care nu-mi zâmbesc, la rândul lor.

Eu nu voi mai acorda niciun minut celor care mă mint sau încearcă să mă manipuleze. Am hotărât să nu mai fiu înconjurată şi să nu mai am de-a face cu prefăcătoria, ipocrizia, minciuna şi cu lauda ieftină şi nesinceră. Nu voi începe să mă clarific cu bârfele, nu suport conflictele şi comparaţiile. Eu cred în diversitatea şi contrastul lumii, de aceea  eu mă străduiesc să evit oamenii rigizi , incapabili de a empatiza cu cei din jur. Eu urăsc trădarea şi infidelitatea într-o relaţie de prietenie. 

Eu nu voi avea relaţii bune cu cei care nu sunt capabili şi dispuşi să facă un compliment adevărat, capabili să încurajeze şi să inspire prin vorbele lor şi cu cei care nu iubesc animalele. Exagerările mă obosesc. Şi pe lângă toate, eu nu voi mai răbda pe cei care nu merită răbdarea mea!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.