duminică, 14 mai 2017

Ingerul din vis



De cand eram copil, visam un barbat frumos, cu ochii mari,parul blond infasurat in niste aripi albe, stralucitoare care imi dadeau impresia ca sunt o mantie. Ma imbolnaveam des si in timpul unui cosmar in care doi barbati imbracati in negru bateau la usa camerei mele, nu mai faceam diferenta intre realitatea bolii si cosmarul ingerilor mortii.
Atunci il chemam in gand pe acel barbat care aparea de fiecare data si cei care ma amenintasera pana atunci dispareau ca un fum.
Intr-o zi mi-a soptit ca se numeste Mihail si ca va veni la mine de cate ori il chem.Eram mai linistita si parca de cand ma vizita, nu mai eram asa sensibila in fata bolilor.
Mihail a ramas cu mine si mai tarziu cand am crescut. Mi-am dorit intr-o zi un medalion cu acest arhanghel si intr-o zi el mi-a soptit sa merg la un magazin anume unde primisera cadouri in forma de bijuterii. Ajung acolo si cand caut in vitrina il vad pe frumosul meu inger, care era sub forma unui medalion. L-am cumparat imediat, desi era multa lume in magazin, nimeni nu parea interesat de acest medalion.
Curios, ca nu prea imi mai apare in vis, de cand am inceput sa il ascult si sa ii urmez sfaturile. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.