joi, 25 mai 2017

Cheia pentru eliberarea blocajelor



Cheia pentru eliberarea blocajelor în cele mai profunde structuri ale tale.

Atunci când refuzi să ierți pe cineva, ești agresor.

Îl legi pe cel pe care nu îl ierți, la fel cum vrăjitorii o fac 
folosindu-se de ritualuri complexe.

Îl legi de tine; Prin ranchiuna ta (victimizarea ta, supărarea, judecata, critica, acuzare, etc…) trimiți un cordon energetic spre subiect, care va alimenta în ambele sensuri energia negativă.

Nu te eliberezi de suferință, nu te vindeci, dimpotrivă – duci conflictul dincolo de materie, dincolo de viața asta, îl perpetuezi, îți blochezi evoluția, învârtindu-te în același cerc vicios, victimă-agresor.

Tu ești în același timp și victimă și agresor.

La fel, subiectul neiertării tale.

Vă înlănțuiți destinele până în momentul în care unul decide să ierte.

Abia atunci, lecția este asimilată.

Nu ești victimă niciodată sau. mai precis, poți fi victima propriului venin, karma nu funcționează aleatoriu – de unde rezultă că, atâta vreme cât ești pus în situații dureroase – tu, în viața asta sau în alte vieți, ai atras asta.

Nu vei primi niciodată de la viață ceva ce nu ți se cuvine (nici pozitiv nici negativ) – vibrația ta nu va permite.

Atunci când devii conștient de aceasta, atunci când realizezi că ești interconectat pe toate planurile cu cei pe care îi gândești, cu cei pe care i-ai gândit vreodată, cu cei care te gândesc, cu cei care te-au gândit vreodată, cu cei ce vibrează pe nivelul tău, cu tot ce se numește energie în Univers; atunci când încetezi să crezi despre tine că ești buricul pământului și tot ce mișcă se raportează la tine și numai la tine – atunci ești pregătit să te eliberezi cu adevărat.

Eliberezi prin Iertare și Acceptare.

Eliberezi prin Echilibru și Armonie.

Orice sentiment armonios, pe care îl ai – îți ridică vibrația.

Te detașezi de negativitate cu cât emiți mai multă armonie.

In răspuns, Universul îți va da, mai departe, pe frecvența ta. Ca la radio: pe 88,7 mhz vei asculta, doar, ce emite acel post de radio. Vrei un alt post – cauți pe altă frecvență

Așadar, iartă și cere-ți iertare.

Elimini, miraculos, blocaj după blocaj.

Cere-i lui Dumnezeu să intermedieze, pentru tine, acolo unde nu poți să ierți sau nu poți fi iertat.

Nu te baza, doar, pe iertarea Lui – Tatăl ne iartă pe toți, în egală măsură, ne iubește necondiționat, însă, la fel cum te iubește pe tine, îl iubește și pe agresorul tău.

Sunteți iertați amândoi. Cu toate astea, blocajele rămân acolo, atâta vreme cât nu vă eliberați personal.

Exemplu:

Eu te umilesc pe tine. Apoi îmi cer, umil, iertare la Dumnezeu. Și m-am spălat pe mâini. Gata, sunt iertat(ă). Tu m-ai iertat?

Nu suntem niște „muppeți” ai lui Dumnezeu, suntem Spirite individuale care, așa cum se raportează la Dumnezeu ca la Tatăl, se raportează și la spiritele din jurul său.

Astfel că – iertat(ă) de Dumnezeu – voi funcționa, în continuare, legat(ă) energetic de tine, care mă vei bombarda cu forme-gând, nocive, ce vor intra în câmpurile mele, la fel cum eu te-am bombardat pe tine cu grosolănia mea.

Ne legăm reciproc, iar Dumnezeu ne iubește și ne iartă pe ambii.

Așa legați cum suntem.

Este alegerea noastră.

În asta constă liberul arbitru.

Rugăciune de Iertare

Doamne, iartă-mi, Te rog, toate greșelile cele cu voie și cele fără de voie, cele cu știință și cele cu neascultare.

Eu cer iertare pentru ce Ți-am greșit, Ție, în viața asta sau altă dată.

Eu cer iertare de la toate Puterile Cerești , pentru tot ce am greșit în viața asta sau altă dată.

Eu cer iertare de la toți oamenii, pentru tot ce le-am greșit lor în viața asta sau altă dată.

Eu Îl rog pe Dumnezeu să mă ajute să fiu iertat de cei care nu pot sau nu vor să mă ierte.

Eu îi iert pe toți care mi-au greșit în viața asta sau altă dată.

Eu Îl rog pe bunul Dumnezeu să mă ajute să-i iert pe cei pe care nu îi pot ierta.

Te rog, Doamne, ajută-mă să mă iert pe mine însumi (însămi), atât cât crezi că merit.

Eu cer iertare pentru întreaga mea familie și pentru neamul meu.

Eu cer iertare de la viață, viețuitoare, plante și animale.

Eu cer iertare de la Spiritele Pământului, apei, aerului, focului, lemnului, metalelor și ale gheții.

Eu cer iertare de la Iubire, Suflet, Spirit, Conștiință, Voință, Gândire, Memorie, Credință.

Eu cer iertare de la sex și bani.

Eu cer iertare de la Lumină și întuneric.

Eu cer iertare de la Pământul care mi-a îngăduit să mă nasc.

Eu Îl rog pe bunul Dumnezeu să mă ajute să mă iert și să mă iubesc pe mine însumi (însămi), atât cât îmi este îngăduit.

Eu cer iertare de la întreg Universul.

AMIN! AMIN! AMIN!

Ovidiu Dragoș Argeșanu

http://www.ovidiudragosargesanu.com/

Și Așa Și Este Și Aici Și Acum Și Infinit!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.