miercuri, 10 mai 2017

MESAJUL lui Dumnezeu despre ingeri



Comunicarea Tatălui Ceresc,10.08.2007

Eu, Tatăl Sfant , va binecuvantez cu dragostea mea de parinte ceresc si vreau pentru voi ce e mai bun, vreau sa fiţi ai mei de acum.

Ingerul vostru va va învaţa pe fiecare partea sa.Ingerul va va vorbi, doar voi de linistiţi veţi fi pentru a-l putea auzi !!!


Acesta este darul pe care vi-l ofer, sa-l gasiţi în Ingerul pe care vi l-am dat tot sprijinul si ajutorul meu cel binecuvantat, caci el este firul de lumină prin care se face legătura cu Mine şi cu Cereasca Mea Împărăţie.
El este spiritul care asigura permanenţa comunicarii sfinte dintre om si divinitate. El leaga cerul de Pamant, fiind un minunat colaborator pe plan pamantesc ! Fara el oamenii se prabusesc!

Fara ajutorul Sau, oamenii nici cele mai mici lucruri nu le izbutesc.

El este primul şi Cel mai grabnic ajutător . Pentru ca timpuriu El vă aude rugăciunea si o poarta mai Sus spre mine, mijlocind si cerundu-Mi uneori cu lacrimi fierbinti ca voi să fiti ajutati în problemele pe care le întampinaţi !

Pe el voi sa va bazaţi ! Cu el sa va consultaţi ! Pe el sa-l ascultaţi ca si lui sa va asemanaţi, ca drepţi în faţa mea sa staţi si cu el la ceruri sa va înalţaţi înca din timpul vostru pamantesc ! Sa va înalţaţi spre cele Ceresti, stiind ca în lumea nevazuta veţi fi mereu primiţi, cu dragoste Sfanta întampinaţi si cu daruri Sfinte încununaţi ! Amin !

extras din cartea Comunicarile cu Dumnezeu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.