sâmbătă, 6 mai 2017

Am invatat de la voi !


De 4 ani de cand am acest blog, am invatat ceva din impactul pe care l-am avut asupra oamenilor, postand articole pe care unii le-au apreciat, iar altii nu. 

Am avut parte de experiente, unele placute, altele, nu, adevarul este ca nu poti sa fii pe placul tuturor si nici nu imi doresc.

Multi dintre oameni mi-au fost recunoscatori, fie si cu un simplu multumesc, care a valorat mult pentru munca si timpul depus de-a lungul timpului. 

Au fost si invidiosii pe faptul, ca am o meserie pe care o fac din pasiune si ma intrebau cum sa devina si ei ca mine. Ma bucur ca pot fi model pentru alte persoane.Altora le-a fost teama de concurenta, daca esti bun in meseria ta si iti cunosti valoarea, nu are rost sa iti cobori vibratia numai de dragul castigului.Altii m-au copiat, am remarcat cand am scris despre binecuvantare, au fost 2 lucratori cu lumina care au postat tot ceea ce a aparut la mine pe blog pe propriile pagini personale.Nu ma deranjeaza, probabil le-a placut ceea ce practic eu de mai mult timp, binecuvantez.

Daca am reusit sa ajut oameni, care mi-au scris ca erau in pragul sinuciderii, inseamna mult pentru mine, dar si pentru Dumnezeu si ingerii lui pentru ca, acel om este acel castig pe care unii din dusmanii mei il cauta cu disperare.

A fost o d-na care mi-a scris despre baiatul ei cu acnee, cum nu i-a convenit raspunsul meu, a disparut. Ce am observat la acea mama, care isi dorea copilul vindecat, reactia normala a fiecarei mamei, era vesnic nemultumita de toti care au incercat sa o ajute cu boala copilului. Cei trei dermatologi care nu au reusit nimic, d-na de la Apicola, etc. 
Stiti cand se va vindeca acest baiat ? In momentul in care mama va fi multumita cu ceea ce ii ofera cei din jur, indiferent ca este o reusita sau nu. Nemultumirea atrage energie negativa care nu o ajuta. Important ca acel baiat se va vindeca cand mama va incepe sa creada asta.

Pentru cei care ma ataca energetic, imi e mila de voi pentru ca ati ajuns asa de jos pentru a demonstra cat de puternici sunteti. Din fericire, indiferenta pentru voi e cea mai buna lectie !

Multumirile, recunostinta, iubirea pe care le primesc de la oameni care au nevoie de ajutor si o gasesc pe acest blog, ma fac pe mine puternica pentru voi ! Ingerii va iubesc cu adevarat si sunt mereu alaturi de voi, important este sa aveti incredere in voi !

2 comentarii:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.