luni, 24 aprilie 2017

Meditatia iertarii


Acum adu-ti in inima pe cineva care are nevoie de iertarea ta 
Pe cineva pe care tu ai vrea sa-l ierti
Vizualizeaza aceasta fiinta in inima ta
Imbratiseaza aceasta fiinta in inima ta 
Simte-i prezenta

Expulzeaza prin expiratie orice sentiment ce se opune iertarii acestei persoane
Expira orice sentiment de furie de suferinta sau frica si inspira numai iertare
Relaxeaza-te abandoneaza orice rezistenta
Adanceste-te din ce in cer mai profund
In soapta sau mental spune acestei persoane
Te iert 
Te iert pentru orice durere mi-ai cauzat
pentru orice suferinta mi-ai creat prin 
Gandurile cuvintele sau prin actiunile tale
Te iert
La inceput poate ti se va parea mai greu sa ierti
Dar orice pas spre iertare este un pas facut spre vindecarea ta spirituala 
Ai rabadare cu tine si repeta cuvintele 
Te iert 
Inspira cuvintele de iertare in inima 
Incearca sa intelegi ce te opreste sa ierti si 
expira toate motivele pentru care aceasta persoana nu ar merita iertarea ta 
Expira si elimina toate momentele in care aceasta persoana te-a ranit
Inspira iertare 
Simte cum in procesul iertarii granitele  dintre tine si acea persoana se dizolva
Imbratiseaza acasta persoana in inima ta
Simte iertarea pe care o simti pentru aceasta persoana 
Imbratiseaza aceasta persoana cu dragoste 
Si repeta mental 
Te iert
Mentine acest gand in mintea ta cateva clipe


Cineva care a suferit din cauza mea si care si-a inchis inima fata de tine 

Adu aceasta persoana in inima ta si imbatisaz-o cu dragoste si cu iertare
In soapta sau mental repeta 
Imi cer iertare de la tine
Imi cer iertare de la tine
Daca te-am ranit sau ti-am cauzat suferinta prin gandurile vorbele sau faptele mele 
Te rog sa ma ierti
Expira orice rezistenta ai putea simti inlauntrul tau 
Expira resentimentele, suferinta si durerea, scate-le afara, 
repeta cuvintele de iertare 
Simte cum iertarea creste
Las-o sa te cuprinda
Simte inima cum se deschide pentru a primi iertarea 
Fi convins ca ai fost iertat
Fi convins ca iertarea ti-a fost oferita
Accepta iertarea si repeta 
Sunt iertat
Si pastreaza acest gand pentru cateva clipe
Simte cum usurarea si recunostinta curg prin tine
Lasa iubirea care salasluieste in tine sa radieze intreaga ta fiinta 
Bucura-te in  iertare si umple de iertare intregul univers
Respira profund de cateva ori 
Si atunci cand esti pregatit
Deschide usor ochii cu un zambet pe fata
Fie ca toate fiintele sa vietuiasca in iubire 

Inspira recunostinta 
Absoarbe recunostinta

Si multumeste pentru aceasta meditatie !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.