marți, 4 aprilie 2017

Binecuvantari zilnice



“A Binecuvanta - A revarsa gratia divina; A revarsa harul divinitatii asupra unui lucru sau asupra oamenilor" 


Am creat aceste binecuvantari zilnice pentru a ne fi un intrument de reamintire a conexiunii noastre cu Divinitatea si cu tot ce ne inconjoara, sa devenim constienti in fiecare moment de frumusetea si perfectiunea lumii vazute si nevazute, invatand sa pretuim tot ceea ce este.De la un fir de iarba la inima unui om! Sa ne regasim increderea, compasiunea si acceptarea neconditionata!


1.Binecuvantarea zilei:

Sa fim cu totii binecuvantati cu toata Lumina, Dragostea si Radianta Divina ! Fie ca totul in corpul,mintea si spiritul nostru sa fie complet restaurat la toate nivelele existente !Lumina sfanta sa curga prin noi si sa ne inalte in Iubire si Adevar Divin !Amin !Asa sa fie si asa este!

2.Binecuvantarea zilei (de prosperitate):


"Am primit mai departe aceasta bogatie stiind ca il va binecuvanta atat pe cel care daruieste cat si pe cel care primeste ! Iubire divina prin intermediul meu binecuvanteaza si inmulteste tot ce sunt, tot ce am, tot ce daruiesc si tot ce primesc si cinstesc pe toti cei cu care intru azi in contact si vad divinitatea in toti!Stiu ca universul este bun si trimit mai departe propriul meu bine pentru a fi multiplicat multumesc pentru binele care a venit si care continua sa vina spre mine!Sarbatoresc sursa abundentei mele si multumesc pentru permanenta ei materializare"Amin !Asa sa fie si asa este !

3.Binecuvantarea zilei:Intelepciune Infinita


Dumnezeu Atotputernic si Atotcuprinzator binecuvanteaza toate fiintele din aceasta lume cu slava si Lumina ta Divina ! Fie ca noi toti sa traim in iubire si in armonie unii cu altii, iar in inima noastra sa se nasca pentru totdeauna ,Flacara Iubirii si al sprijinului neconditionat !Amin !Asa sa fie si asa ESTE!

4.Binecuvantarea zilei:


Iubire Infinita ajuta-ma sa simt astazi prezenta ta in viata mea ! Deschide-mi inima si sadeste inauntrul meu credinta, claritatea si pacea cea de toate zilele! Amin! Asa sa fie si asta este !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.