joi, 2 martie 2017

Rugaciunea ingerilor vindecatori, care mi-a fost data de Arhanghelul Mihail.



Rugaciunea ingerilor vindecatori, care mi-a fost data de Arhanghelul Mihail. 

Rugaciunea - acestea sunt cuvintele lui Dumnezeu, nu ale mele - este urmatoarea: 

Rugaciunea ingerilor vindecatori care este transmisa de Dumnezeu prin Mihail, Arhanghelul Tau Revarsa-ti asupra mea si a celor pe care-i iubesc Ingerii tai vindecatori si ostirea ta cereasca, Lasa-ma sa simt asupra mea raza ingerilor tai vindecatori, Lumina mainilor tale vindecatoare. Te voi lasa sa ma vindeci, Asa cum va dori Dumnezeu. Amin. 

Multi oameni din intreaga lumea imi spun ca rostesc aceasta rugaciune care ii linisteste. Nu o spun doar ca sa se vindece, ci si ca sa-i ajute la examene sau la un test pentru permisul de conducere. Mi s-a zis ca rugaciunea este rostita si atunci cand oamenii sunt afara noaptea tarziu si se tem pentru siguranta lor. Un fermier mi-a zis ca spune rugaciunea atunci cand isi doreste sa ploua! De asemenea, mi s-a spus ca multi oameni o rostesc in timpul nuntii, ca parte din aceasta sau in timpul unei slujbe de inmormantare. 

Le spun ca nu pot sa faca acest lucru, ca acestea sunt exact cuvintele lui Dumnezeu, asa cum mi-au fost date de Arhanghelul Mihail. Raza de lumina este harul vindecarii pe care Dumnezeu il transmite ingerilor, pentru ca ei, la randul lor, sa ni-1 transmita noua. Rugaciunea se refera la lumina mainii vindecatoare a lui Dumnezeu. Dumnezeu mi-a dat aceasta rugaciune pentru a o raspandi in lume, pentru ca mai multi oameni sa constientizeze existenta ingerilor vindecatori si a harului vindecarii pe care-1 avem. 
Rugaciunea este un dar de la Dumnezeu, asa ca de ce sa nu o rostim?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.