miercuri, 1 martie 2017

Rugaciune de multumire




O rugaciune de multumire 

Multumesc pentru toate binecuvantarile pe care le-ai revarsat asupra mea, Dumnezeul meu. 
Binecuvantarea de a avea un suflet, acea raza din lumina Ta; Binecuvantarea de a primi pentru vecie, in dar, un inger pazitor care nu ma paraseste niciodata; 
Binecuvantarea pacii si-a iubirii din mine; 
Binecuvantarea familiei pe care mi-ai dat-o; 
Binecuvantarea celor pe care-i trimiti in viata mea sa ma insoteasca; 
Binecuvantarea de a trai in armonie cu cei din jurul meu; Binecuvantarea muncii mele; 
Binecuvantarile tuturor lucrurilor materiale pe care le am, mari si mici; 
Binecuvantarile acestei lumi minunate si a naturii din jurul meu. 
Iti multumesc, Dumnezeul meu, pentru toate lucrurile pentru care am uitat sa-Ti multumesc. 
Si, mai presus de toate, Iti multumesc, Doamne, pentru ca imi binecuvantezi viata in continuare. Amin. 

Atunci cand ne rugam impreuna cu alti oameni, rugaciunea este foarte puternica, mai ales atunci cand toti membrii unei comunitati se roaga pentru o cauza comuna. Cand iau parte la slujba, cea mai cunoscuta forma de grup de rugaciune mie, observ, in cea mai mare parte a timpului, ca oamenii se roaga pentru propriile nevoi si pentru cele ale familiei si ale prietenilor. Insa atunci cand trebuie sa ne rugam pentru un anumit lucru sau grup si cand oamenii isi concentreaza ruga asupra acelui fapt, vad ca rugaciunea devine mai intensa - vad din ce in ce mai multi ingeri ai rugaciunii plutind spre cer. Ingerul Amin mi-a spus ca atunci cand oameni de religii diferite se roaga impreuna, rugaciunea este deosebit de puternica. De fiecare data cand intru intr-o biserica, moschee, sinagoga, intr-un templu sau in orice alt loc sfant vad sute de ingeri care se roaga separat de ingerii rugaciunii. Nu conteaza religia locului - asta in cazul in care exista una. Chiar daca este vorba despre o cladire sau despre un spatiu in aer liber, chiar daca locul nu mai este loc de inchinaciune acesta este totusi sfant si acolo vom intalni ingeri care se roaga lui Dumnezeu. Orice loc in care se roaga cineva poate deveni sfant - o camera anume, un scaun din casa sau un colt al unui pare. 

E ca si cum atunci cand te rogi intr-un loc in mod repetat, ingerii rugaciunii lasa ceva in urma lor acolo, iar acel spatiu devine mai pasnic, mai calm. Acesta este unul dintre motivele pentru care oamenilor li se pare mai usor sa se roage in acelasi loc, ori de cate ori este posibil. Multi dintre noi ne folosim de lucruri care sa ne ajute sa ne rugam.  
Unii folosim matanii, carti de rugaciune, tamaie sau lumanari aprinse. Acestea sunt simboluri si Ingerii ne dau speranta sunt considerate sfinte de catre diferite religii; ne ajuta sa intram in legatura cu Dumnezeu. Insa, nu trebuie sa uitam ca nu Dumnezeu are nevoie de ele, ci noi. Lumanarile sunt, desigur, un simbol al sperantei, al luminii lui Dumnezeu. Oamenii aprind lumanari din diverse motive. Unul dintre preferatele mele este acela ca oamenii le aprind pentru a-si transforma caminul intr-un loc sfant, intr-un loc al iubirii si al pacii. 
Imi place sa ma rog impreuna cu oameni de orice religie. Acest lucru imi ofera o mare bucurie, imi da putere si energie - este ca si cum sufletul mi se inalta si danseaza. Astept cu nerabdare ziua in care oameni apartinand tuturor religiilor se vor ruga mai mult impreuna. Fragment "Ingerii ne dau speranta" de Lorna Byrne

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.