sâmbătă, 4 martie 2017

Raspunsuri pentru Alma's



Aceasta scrisoare virtuala are raspunsurile la intrebarile pe care mi le-a pus la comentarii,Alma's, cititoarea blogului.
Sa le luam pe rand...
1.Ce cursuri iti recomand ?
Cursurile de psihologie din cadrul facultatii de psihologie pentru ca, asa vei intelege ca pentru a fi un bun terapeut spiritual, trebuie sa ai cunostinte solide de psihologie. Oricum un curs de o saptamana, cel mult o luna, dupa care ti se elibereaza o diploma pentru terapia cu ingeri, nu se compara cu 4 ani de munca zi de zi. Afla ca de multe ori adormeam pe cartile de specialitate, iar dimineata nu mai auzeam ceasul de obosita ce eram. Referatele pentru profesori le-am scris din cartile citite,nu copy-paste de pe internet si nu ca unele din colegele mele, "fete de bani gata" care isi plateau oameni pentru a le scrie diverse lucrari si cand se prezentau la examen, nu stiau nici cum se numeste ceea ce primisera pe tava. Nu stiu cum rezolva aceste fete, cazurile unor pacienti cu probleme si nici nu ma intereseaza. Eu am alergat prin clinici, spitale si alte institutii pentru a face practica, pentru a sti mai multe despre psihologie, pentru ca am ales-o din pasiune, nu din obligatie si nici pentru motive pecuniare.Un psiholog va fi respectat in orice colt de lume si va putea sa faca orice in acest domeniu, pentru ca psihologia este vasta si poti sa te indrepti cu ajutorul ei, incotro doresti. Un exemplu este maestra ta, Doreen Virtue care este psiholog, inainte de a fi terapeut cu ingeri.

2.Oficial profesia "terapeut cu ingeri" nu este recunoscuta in Romania si nu exista in nomenclatorul profesiilor. Daca nu ma crezi,poti cauta pe google si te vei convinge.Singura profesie recunoscuta aici este cea de astrolog.Discutiile avute cu o d-na care a facut cursul de terapie cu ingeri Charles Virtue, mi-a spus in privat, ca diploma nu are nici o valoare in Romania, decat poate sentimentala.

3.Daca nu iti convin sfaturile de mai sus, poti cauta pe "sfantul Google" cursuri tinute de Doreen Virtue, Charles Virtue si Paula de la Inspiratie Divina si sa le faci. Eu nu am ajuns sa le fac pentru ca au fost mai multe motive si atunci mi-am dat seama ca este un scop, pentru care eu nu trebuie sa fiu acolo. Si de ce as fi ? Comunicarea cu ingeri o poate face oricine personal acasa, doar rugandu-se. PENTRU INGERI NU EXISTA DIPLOME. Acestea sunt decat pentru oameni.

4.Ai venit aici cu comentarii pline de frustare, este un mare semn de intrebare pentru cineva care se pretinde ca e pe drumul evolutiei spirituale....ca am secrete...sincer, crezi ca Doreen Virtue nu are ? Vorba lui dr. House "Toata lumea minte", eu spun "Toata lumea are secrete". Sa tii minte, nici un maestru, nu iti va spune tie sau mie toate secretele. Poate lasa sa le mai descoperi si singura.

5.Raspunsurile le gaseai singura, daca esti terapeut Doreen Virtue, nu le puneai aici. Daca ai venit cu alte scopuri, imi pare rau sa iti spun ca "atacurile verbale" scad mult din vibratia ta energetica. Insa sunt convinsa ca ai invatat multe pe la diverse cursuri de parapsihologie.

6.Iti sunt recunoscatoare pentru ca datorita intrebarilor tale, oamenii care imi citesc blogul, vor afla acum mai multe despre mine.

7.Iti doresc sa ai parte de ingerii care ii meriti, sincer nu am atacat energetic pe nimeni. Faptul ca ma apar, am acest drept pentru ca ingerii protejeaza oamenii in felul lor si de la ei am invatat.....




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.