marți, 21 martie 2017

Lectiile vietii



Pe cand lucram pentru d-na Nina Petre, cunoscut parapsiholog care a aparut in emisiunea "Clarvazatorii" ,am avut 2 cazuri.Am schimbat numele persoanelor pentru a le proteja identitatea.Restul este realitate.

1.Cazul Alina


Imi scrie intr-o zi Alina si imi cere ajutorul privind mai multe probleme, atacuri energetice, cosmaruri si un secret. De cand eram colaboratoare, am raspuns la absolut toate persoanele care imi scriau. Corespondenta noastra a durat aproape un an, timp in care am luptat sa o ridic de jos, sa o fac sa capete incredere in viata si sa o invat cum trebuie sa mearga mai departe. Dupa un an pauza, revine si imi spune ca ii merge foarte bine si e fericita. Ma bucur si imi zic ca, efortul meu nu a fost in zadar.
Lovitura care m-a trezit la realitate,avea sa vina. Ii scriu ca mi-am facut blog si vreau sa stie si ea, doar avea ce sa invete si o putea ajuta. Raspunsul a fost: "Ce imi pasa mie ?" Brusc, mi-am dat seama ca am gresit enorm, investind timp si munca intr-o persoana care era egoista si isi urmarea propriul interes. De atunci, sunt foarte precauta cu anumite persoane.

2.Cazul Iulia

Primesc un email din Italia, mai precis din Padova de la Iulia.Imi explica ca este singura si isi doreste sa se casatoreasca.Imi trimite o poza cu ea si un barbat italian cu care incepuse o relatie. Iulia era asistenta medicala la un spital din Padova si dorea sa se stabileasca definitiv acolo. Ii dau raspunsul asteptat privind casatoria ei, iar dupa ce s-a vazut cu sacii in caruta, imi motiveaza absenta ca este prea ocupata sa mai corespondeze cu mine. 

Mentionez ca ambele persoane au fost ajutate gratuit.Am invatat ceva de la d-na Nina, care nu raspundea nimanui gratuit, ca oamenii profita de anumite situatii mai ales, cand li se permite acest lucru. In Univers trebuie sa existe un circuit al energiilor, se face un schimb si daca nu respect acest lucru, sunt atentionata pana imi invat lectia.

2 comentarii:

  1. Scrisesem un comentariu mai lung legat de acest subiect,asemănător cumva şi cu experienţa mea personală.M-am oprit,deoarece între timp mi-am amintit de un poem al Maicii Tereza prin care pot să rezum tot.
    Citez:
    "Oamenii sunt adesea neintelegatori, irationali si egoisti...
    Cu toate acestea iarta-i.
    Daca esti bun, oamenii te pot acuza de egoism si intentii ascunse...
    Cu toate acestea fii bun.
    Daca ai succes, poti castiga prieteni falsi si dusmani adevarati...
    Cu toate acestea cauta succesul.
    Daca esti cinstit si sincer, oamenii te pot insela...
    Cu toate acestea fii cinstit si sincer.
    Ceea ce construiesti in ani, altii pot darama intr-o zi...
    Cu toate acestea construieste.
    Daca gasesti linistea si fericirea, oamenii pot fi gelosi...
    Cu toate acestea fii fericit.
    Binele pe care il faci azi, oamenii il vor uita maine...
    Cu toate acestea fa bine.
    Da-i lumii tot ce ai mai bun, si poate nu va fi niciodata de ajuns...
    Cu toate acestea da-i lumii tot ce ai mai bun.
    La urma urmei este intre tine si Dumnezeu...
    N-a fost niciodata intre tine si ei, oricum."

    Vă doresc un weekend minunat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri

    1. Multumesc pentru reamintirea poemului, il stiam deoarece o admir pe Maica Tereza pentru ce a facut pentru omenire.Binecuvantari !

      Ștergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.