vineri, 17 martie 2017

In fiecare seara alaturi de ingerul pazitor



Rugăciune către Îngerul păzitor -( se citeşte în fiecare seară )

Sfinte Îngere, îndrumătorul sufletului meu şi al vieţii mele, nu mă părăsi pe mine, păcătosul, nici nu te îndepărta de mine pentru neînfrînarea mea; nu da loc diavolului viclean, ca să-mi stăpînească cu silnicie acest trup muritor. Întăreşte întinata şi neputincioasa mea inima şi mă călăuzeşte pe calea mîntuirii. Aşa Sfinte Îngere, păzitorul şi acoperitorul întinatului meu suflet şi trup, iartă-mi toate faptele cu care te-am necăjit în toate zilele vieţii mele şi orice am greşit în această zi. Acoperă-mă în această noapte şi păzeşte-mă de toată ispita celui potrivnic, ca să nu mînii cu nici un păcat pe Dumnezeu; roagă-te pentru mine către Domnul, ca să mă întărească întru frica Sa şi vrednic să mă arate pe mine, bunătăţii Sale. Amin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.