luni, 13 februarie 2017

Recomandare carte VOI SI INGERII VOSTRI


În decembrie 1997 am trăit un moment cu totul special prin faptul că am primit darul comunicării directe cu fiinţele din universul spiritual atât mental, cât şi prin scriere. Am trăit clipe de o bucurie enormă prin realizarea unui dialog conştient cu îngerul meu care îmi dicta cursul pe care trebuia să-l predau studenţilor. Astfel, după nici două săptămâni, în mod miraculos, aveam scrisă prima carte. Am reuşit cu multă mulţumire sufletească să comunic profund cu o parte din studenţii mei cu care făceam schimb de informaţii şi de impresii.

La îndemnul şi cu susţinerea lor am scris primele cărţi care au văzut lumina tiparului în acelaşi an: Dumnezeu ne vorbeşte, Iisus din voi şi Voi şi îngerii voştri.Felicia Munteanu (Alida Avram)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.