sâmbătă, 4 februarie 2017

INGERII VA POT APARA CALEA


INGERII ALBI “ Trimite-mi, Doamne, Îngerii albi, căci eu doresc să fiu o fiinţă perfect integrată în acest univers şi să dau lumii numai binele din fiinţa mea. Dacă îmi oferi acum şansa de a-mi ridica vibraţiile până la nivelul necesar perceperii vibraţiilor îngerilor albi, voi face tot posibilul să-mi păstrez această calitate. Condiţionez mereu fiinţa mea de puterea pe care o pot primi de la îngerii albi, de aceea, te rog Doamne, ajută-mă să te slujesc cu credinţă şi să ofer lumii numai ceea ce este frumos, luminos şi onest în fiinţa mea ”. 


RUGACIUNI “ Te rog, îngerul meu păzitor, deschide-mi calea către ghidul meu spiritual, prin care să-mi pot ridica corespunzător nivelul vibraţiei. Ştiu că tu eşti în slujba mea, dar eu doresc să obţin acces la întreaga informaţie, îndreptându-mi paşii către mântuirea sufletului meu. Sunt mult mai încrezător acum căci ştiu că şi eu pot deveni asemeni fiinţelor înalte, prin ghidul meu spiritual ”. “ Sunt, Doamne, creat din lumina Ta şi luminii Tale îi cer acum să-mi ofere toate informaţiile; prin ea voi reuşi tot ceea ce-mi propun pentru că ştiu că puterea luminii este divină şi eu sunt dornic să exploatez aceste forţe minunate ”.
INGERII VA POT APARA CALEA “ Vă rog, îngerii mei păzitori, ajutaţi-mă să găsesc calea spre înaltele vibraţii cosmice, prin care se aud îndrumările ghizilor spirituali şi să pot deveni una din fiinţele ce obţin beneficiile în care cred cu toată forţa. Voi fi mult mai apropiat de oamenii ce au aceeaşi opţiune ca şi mine, dacă sunt racordat la înaltele energii cosmice şi înţeleg glasul ghizilor mei spirituali. Totul în viaţa mea trebuie să fie lumină şi eu trebuie să-mi ofer numai bucurii spirituale, pentru că ştiu că am motive să cer cele mai măreţe împliniri ale spiritului meu. Cum totul în viaţa mea este acum lumină, simt că beneficiile ei sunt singurele care-mi pot conduce existenţa, nu am motive să mă îndoiesc de nimic, căci totul este în mine, nu trebuie decât să-mi acord şansa să găsesc ”.

VOI SI GHIZII VOSTRI SPIRITUALI “ Te rog, ghidul meu, dirijează-mă tu în direcţia în care pot obţine calităţi spirituale, ajută-mă să te aud, să te simt şi îndrumă-mă pe calea scrierii automate. Ştiu că cel care crede primeşte pe măsura credinţei lui şi eu cred în tine, de aceea, te rog, oferă-mi şansa de a obţine toate informaţiile pe care tu mi le poţi da pe calea scrierii automate. Doresc ca mâna mea să simtă impulsul trimis de tine şi mintea să accepte toate îndrumările tale. Tot ceea ce fac acum este numai pentru a mă lăsa mai mult condus de tine şi de înaltele tale vibraţii. Ştiu că pot fi şi eu o fiinţă îndrumată, căci Dumnezeu m-a creat şi pe mine pentru a aduce pe pământ înaltele bucurii spirituale. Nu sunt mulţi cei ce caută ceea ce eu am găsit deja în credinţă, dar sper că prin aportul meu nemijlocit numărul lor să crească. Doresc şi eu să fiu una din fiinţele ce primesc informaţii prin scrierea automată. Nu am motive să mă îndoiesc că voi obţine această favoare ”.

RUGACUNE “ Te rog să-mi spui rugăciunea TATĂL NOSTRU şi veţi auzi că sunteţi secondat de glasul lui, dacă nu auziţi nimic, spuneţi-i : “ Nu vreau să primesc decât mesajele spiritelor înalte, prin ele ştiu că voi primi acces la lumina cunoaşterii. Închid, toate canalele prin care pot primi informaţie impură sau distorsionată. Tot ceea ce fac trebuie să fie pentru slava lui Dumnezeu şi a înaltelor fiinţe de lumină. Nu am motive să aştept alt cuvânt decât acela al lui Dumnezeu şi Lui îmi supun voinţa ”.

RUGACIUNI “ Vă rog, îngerii mei de lumină şi ghizii de educaţie şi îndrumare spirituală, nu mă lăsaţi să rătăcesc drumul, mă abandonez vouă, căci simt că singur mă pot pierde pe cărări lăturalnice. Nu am motiv să cred că eu pot mai mult decât voi, de aceea vă dau vouă comanda existenţei mele materiale şi spirituale şi aştept să primesc de la voi îndrumări clare. Sunt mult mai optimist şi mai înţelept acum pentru că simt ajutorul vostru. Tot ceea ce fac mă poate ajuta să aud glasul Domnului şi al vostru, de aceea nu fac decât să mă abandonez puterii voastre spirituale ”.

INGERII SI VIATA VOASTRA “ Te rog, îngerul meu păzitor, arată-mi calea către lumină, îndrumă-mi tu paşii, căci eu mă împiedic cam des. Ştiu că am o menire înaltă şi că mi-o pot împlini mai uşor cu ajutorul tău. Dacă sunt acum la răscruce, şi întrebările la problemele mele de viaţă nu au un răspuns cert, este pentru că nu am auzit încă bine răspunsul tău. Te rog ajută-mă să fiu mai calm, mai liniştit, mai încrezător şi să aud mai bine glasul tău; dacă crezi că pot să preiau transmite-mi un mesaj. Ştiu că scrierea automată este un dar pe care tu mi-l oferi. Ajută-mă tu să devin un om liniştit şi împăcat pentru a putea să aud mai bine mesajele tale. Tot ceea ce mă poate apropia de tine nu este decât credinţa. Eu cred în Dumnezeu, în Fiul Lui şi în tine, de aceea, te rog, ajută-mă să-mi manifest toate calităţile spirituale ”.

RUGACIUNE “ Te rog, îngerul meu păzitor, să mă ajuţi să întâlnesc o fiinţă ce mă poate ajuta să înţeleg mai bine menirea mea pământeană, şi să mă poată lămuri acolo unde eu mai am dubii. Pentru că ştiu că pot face multe pentru mine, nu trebuie decât să fiu mai sigur că nu greşesc şi să am mai multă încredere în opţiunile mele ”.
RUGACIUNE “ Te rog, Doamne, trimite-mi prieteni adevăraţi, oameni prin care să pot să ajung mai repede la pacea sufletească. Sunt o fiinţă liberă, dar nu ştiu bine să-mi folosesc libertatea. Îmi pun viaţa în mâinile Tale şi aştept ca Tu să-mi orientezi paşii către împlinirea menirii mele. Sunt una din fiinţele ce caută lumina şi sper să primesc întotdeauna ceea ce doresc. Sunt împăcat cu mine şi cu problemele vieţii mele, dar nu am suficiente resurse să-mi conduc singur existenţa, către direcţia împlinirii fiinţei mele. Te rog, Doamne, trimite-mi îngeri, ce pot să mă ajute să înţeleg mai uşor unde şi de ce greşesc, ştiu că prin ei pot mai uşor să găsesc calea spre lumină. Pentru a putea să mă împlinesc, nu-ţi cer, Doamne, decât ceea ce ştii Tu că mă poate ajuta să înţeleg complet menirea mea şi să fiu în stare să o şi împlinesc ”.

INDRUMATORI SPIRITUALI “ Vă rog fiinţe de lumină ce sunteţi în preajma mea, ajutaţi-mă să vă simt prezenţa şi să înţeleg mai bine, care este calea pe care trebuie să o urmez pentru a putea să primesc botezul Domnului în mileniul următor, şi să ajung o autentică fiinţă de lumină ce reuşeşte să-şi împlinească menirea spirituală. Condiţia mea de fiinţă muritoare va fi completată cu cea de fiinţă spirituală superioară, cu calităţi ce nu pot fi puse în evidenţă decât de cel ce nu ia în deşert numele Domnului ”. “ Te rog, Doamne Dumnezeul Meu, dă-mi mie puterea omului spiritual ce poate să aducă în lume lumina şi să dăinuie de-a pururi ”.

ULTIMUL TARM “ Fiţi buni, drepţi, îngăduitori, iertători şi iubitori şi veţi fi puternici, asemeni Domnului, căci numai aşa puteţi primi harul Duhului Sfânt, ce există în voi de la naştere, dar se manifestă numai prin căutări lăuntrice “.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.