sâmbătă, 4 februarie 2017

Ingerii si puterea magica


INGERII SI PUTEREA MAGICA “ Spune-mi, Doamne, cum pot eu să devin o fiinţă cu adevărat puternică şi să dobândesc puterea magică a spiritului meu, căci nu vreau puterea decât pentru a-mi dovedi mie şi celor din jurul meu că spiritul este puterea supremă a fiinţei. Nu pot să fac nimic împotriva oamenilor pentru că ştiu că răul se întoarce împotriva mea cu o forţă însutită, de aceea nu fac nimic împotriva nimănui. Puterea magică a spiritului meu este ceea ce eu doresc acum să primesc prin îngerii mei păzitori, prin care voi putea face mult bine oamenilor din imediata mea apropiere. Pot face mult pentru mine, numai pentru că înţeleg puterea magică a spiritului meu. Sunt un om puternic şi drept şi pot face multe pentru a-mi completa cunoştinţele spirituale. Dacă sunt un om drept pot primi şi beneficiile magice ale spiritului ”.
 

INGERII VA POT AJUTA “ Îngerul meu, te rog mult, ajută-mă să pot înţelege mai bine şi mai repede menirea mea şi să aduc în existenţa mea numai trăirile care mă pot cu adevărat ajuta să devin fiinţă împlinită. Ştiu că spiritul meu poate avea acces la toată Cunoaşterea prin tine. Te rog, mult, ajută-mă să percep această legătură şi să înţeleg tot ceea ce-mi este necesar acum pentru a evolua în direcţia în care mintea şi sufletul meu o doresc. Puterea mea spirituală poate deveni completă datorită ţie, de aceea te rog să mă ajuţi să înţeleg toate informaţiile pe care mi le aduci din Documentul AKAŞ, căci ştiu că de acolo preiei informaţii ”. 

INGERII SI PACEA SUFLETULUI “ Sunt cu tine, îngerul meu păzitor şi tu eşti fiinţa prin care pot mai uşor să fac pace în suflet şi linişte în minte, te rog, deci, ajută-mă şi elimină din mintea mea, toate elementele ce mi-au dezorientat viaţa. Ştiu că mintea mea subconştientă încă mai conţine programe negative pe care le-am adunat de-a lungul vieţilor. Te rog, înlătură din mintea mea toate programele care-mi distrug potenţialul afectiv şi nu mă ajută să devin o fiinţă de lumină. Tot ceea ce fac în viaţă doresc să fie în spiritul IUBIRII, de aceea, te rog, înlătură din mintea mea subconştientă toate programele care mă îndepărtează de acest înalt deziderat. Pot face lumină în mintea mea când înlătur aceste elemente, te rog să mă ajuţi în acest sens ”.

RUGACIUNE “ Imaginaţi-vă că peste trupul vostru este trimisă o rază de lumină pură care vă învăluie tot trupul, vedeţi cum din trup sunt eliminate micile sau marile dezechilibre sub forma unor mici nori întunecaţi. Din minte ies toate energiile negative care v-au perturbat până acum, din corp se elimină pe rând toate dezechilibrele la nivelul corpului spiritual şi apoi la nivelul celui fizic. Sunteţi în continuare învăluiţi în lumina divină şi primiţi acces la întreaga Cunoaştere. Sunteţi mai calmi, mai încrezători pentru că simţiţi că ceva minunat vi s-a întâmplat. Pentru a completa starea de bine pe care o trăiţi nu trebuie decât să faceţi mai mult pentru voi în continuare. Gândurile perturbatoare au fost eliminate, trebuie să învăţăţi să păstraţi această stare, care vă poate aduce toate beneficiile; pentru aceasta nu trebuie decât să refaceţi mereu globul de lumină divin care vă învăluie trupul. Acesta va constitui scutul vostru de apărare ”.

RUGACIUNE “ Te rog, îngerul meu de lumină, spune-mi la ce nivel vibratoriu sunt şi cât de mult pot să-mi ridic vibraţia. Te rog să mă ajuţi să devin mai puternic şi să înţeleg mai bine în ce direcţie să-mi conduc existenţa, pentru a putea să-mi împlinesc menirea ”. “ Trimite tu, îngerul meu, peste mintea şi sufletul meu, lumina divină, pentru a mă ajuta să devin o fiinţă armonioasă: atât mintea cât şi sufletul meu să caute valorile înalte ale spiritului. Sunt mai mult decât altă dată dornic de lumină, pentru că am înţeles menirea mea pământeană. Sunt fiinţa cu adevărat puternică pentru că am eliminat dezechilibrele minţii şi sufletului meu ”.

INGERII VA DAU PUTERE “ Învăluie, Doamne, trupul meu cu lumina Ta pură şi înlătură-mi din trup şi din aură toate energiile perturbatoare, tot ceea ce nu-mi este necesar pentru a-mi conduce viaţa spre lumina cunoaşterii. Ajută-mă, Doamne, să aud glasul îngerilor mei de lumină şi să am puterea completă a fiinţei mele, căci tot ceea ce fac acum, ştiu că mă poate ajuta să găsesc puterea completă a spiritului meu ”. “ Acum, îngerul meu puternic şi înţelept, ajută-mă să te simt aproape, să aud mai bine glasul tău şi să fac mai multă ordine în viaţa mea, căci astfel voi ajunge mai uşor la puterea extraordinară a credinţei. Sunt spirit viu şi pot auzi glasul tău atunci când tu faci totul pentru a mă ajuta. Te rog, ai răbdare şi îngăduinţă cu mine, aşa cum eu am răbdare şi îngăduinţă cu ceilalţi ”
RUGACIUNE “ Vă rog, îngerii mei, ajutaţi-mă să-mi părăsesc trupul de carne şi să vizitez cealaltă dimensiune unde spiritele sunt vii şi pot să mă ajute să înţeleg mai bine puterea Creaţiei lui Dumnezeu. Împrumutaţi-mi forţa voastră, înlăturaţi din mine orice nelinişte, orice gând de teamă şi neîncredere şi oferiţi-mi acest voiaj astral pentru a putea să aduc şi eu pe pământ învăţăturile lumii astrale. Ajutaţi-mă să decodific informaţiile primite şi să fac mai mult pentru mine şi pentru cei din jurul meu, căci doresc să fiu o fiinţă de lumină în acest spaţiu terestru ”.

INCEPUTUL INTELEPCIUNII “ Vă rog, îngerii mei, de lumină ajutaţi-mă să-mi ridic nivelul vibratoriu până la nivelul la care vă pot percepe mai bine vibraţiile. Tot ceea ce fac în viaţă vreau să fie direcţionat spre împlinirea fiinţei mele şi dobândirea înţelepciunii. Conduita mea morală este aceea care mă ajută să fiu o fiinţă cu un înalt nivel vibratoriu, dar, fără ajutorul vostru nu pot ajunge la înţelepciune. Vă rog să-mi răspundeţi la următoarele întrebări foarte importante pentru mine : - ce trebuie să fac neapărat ? - unde greşesc ? - cum să-mi îndrept greşelile ? - încotro trebuie să-mi orientez căutările pentru a reuşi mai uşor ? - care sunt persoanele pe care trebuie să mă bazez ? - cum să-mi folosesc intuiţia ? - care este mesajul tău către mine ? - unde trebuie să-mi conduc viaţa dacă doresc cu adevărat întâlnirea cu Dumnezeu ? Ştiu că întrebările mele sunt destul de multe, dar nimeni în afară de tine nu-mi poate răspunde mai bine, căci tu eşti prietenul meu cel mai apropiat. Acum aştept răspuns la întrebări în forma în care crezi că voi înţelege mai bine răspunsurile tale. Să începem cu prima întrebare. - Ce trebuie să fac neapărat ? Aşteptaţi răspunsul, totul este mai simplu decât credeţi. Continuaţi şi cu celelalte şi dacă sunteţi suficient de relaxaţi veţi fi uimit de ceea ce se va întâmpla fiinţei voastre. Puteţi continua de mai multe ori acelaşi exerciţiu pentru a vă completa lista de întrebări cu cele personale, ceea ce puteţi obţine pe această cale poate fi mai important decât toate căutările voastre anterioare.

INGERII AU ARIPI “ Îngerul meu păzitor, te rog, ajută-mă să fiu mai înţelept şi mai puternic şi înlătură din mintea şi din sufletul meu toate dezechilibrele. Prin tine ştiu că pot primi acces la lumina cunoaşterii căci tu îmi poţi oferi aripi de lumină şi puteri puţin cunoscute celorlalţi oameni. Conduita mea va fi de acum cea prin care îmi voi putea găsi pacea sufletului şi bucuria inimii ”. “ Lumina Domnului a căzut pe trupul şi pe sufletul meu şi mi-a dat puterea să zbor spre înălţimile cunoaşterii. Nu am multe de spus acum lumii, dar în curând voi fi cu mult mai puternic pentru că voi primi acces la înalte valori ale Cunoaşterii. Aripile mele de lumină aduc lumii noi valori, prin care reuşesc să fac mai multă lumină în sufletul celor ce nu au reuşit încă să găsească culoarul spre împlinirea fiinţei lor. Îngerilor mei le mulţumesc, tuturor spiritelor le mulţumesc şi le ofer şansa de a se manifesta prin mintea şi sufletul meu cuplate la lumina înaltei cunoaşteri. Sunt o fiinţă ce-şi doreşte puritatea şi a început să o şi manifeste. Înfăptuiesc tot ceea ce cred că pot şi fac tot ceea ce cred că sunt în stare să fac, nu am nici cea mai mică îndoială, totul în mine este putere şi lumină. Simt mai mult decât altă dată beneficiile pe care lumina le-a sădit în mine şi fac mai mult pentru mine decât în trecut. Condiţia mea de om a fost completată cu aceea a îngerului meu care mi-a împrumutat aripile lui de lumină. Sunt acum o fiinţă mai puternică pentru că mai mult ca altă dată am puterea să caut, şi să şi găsesc ceea ce caut. Sunt lumină şi ofer lumină, sunt putere şi ofer putere. Sunt înţelept pentru că ştiu să găsesc înţelepciunea ”.

INGERII SUNT LUMINA “ Te rog, îngerul meu păzitor, ajută-mă să devin o adevărată fiinţă de lumină, înlătură din mintea şi din sufletul meu toate dezechilibrele şi fii mereu cel ce-mi conduce paşii către bine. Lumina ce mi-o trimite Domnul prin tine, ajută-mă să o percep mai clar, să înţeleg mereu vibraţia Sa şi să fac mereu numai ceea ce trebuie. Conduita mea morală trebuie să fie la înălţimea cerinţei, pentru că doresc din tot sufletul să fiu o fiinţă de lumină care înţelege şi trăieşte Cuvântul Domnului Dumnezeului Creator. Simt umbra luminii şi înlătur întunericul din mine cu ajutorul tău şi al înaltelor spirite care mă inspiră. Sunt alături de toţi cei ce au puterea să aducă în lume lumina cunoaşterii şi am în mintea şi în sufletul meu toate puterile cu care Dumnezeu m-a investit. Cred că numai cu ajutorul credinţei în El şi în mine pot primi beneficiile înalte ale luminii divine. Condiţia mea umană va deveni cu adevărat cea pe care o doresc, numai după ce voi simţi că în mine se manifestă numai binele divin ”.


INGERI SI DEMONI “ Sunt şi eu fiul Tău, Doamne, şi te rog iartă-mă pentru tot ce am greşit până acum; înlătură din preajma mea toţi demonii pe care i-am chemat din prostie şi necredinţă. Ştiu că Tu ierţi greşiţilor tăi şi le dai posibilitatea de a se îndrepta. Te rog, Doamne, ajută-mă să înving toate greutăţile şi să nu-mi dedic viaţa răului şi manifestărilor sale din fiinţa mea. Am puterea de a renunţa la răul din mine şi din afara mea şi dacă Tu mă ajuţi, voi fi mult mai puternic. Răul din mine a început să se îndepărteze, şi fiinţele de lumină ale cerului îmi sosesc în preajmă. Am puterea de a renunţa la rău, acum, imediat şi de a face din viaţa mea numai ceea ce este cu adevărat bucurie, voi căuta să înţeleg cuvântul TĂU şi să mă supun lui din tot sufletul meu ”.

RUGACIUNE “ Sunt om şi sunt supus greşelii, te rog Doamne iartă-mi păcatele ştiute şi neştiute şi trimite îngerii tăi de lumină să mă străjuiască şi să înlăture fiinţele întunecate pe care le-am atras ”. “ Înlătur acum din existenţa mea toate entităţile negative pe care le-am chemat şi mă apropii de lumină şi de îngeri, trimit demonii acolo unde le este locul şi eu dau sufletul şi mintea mea îngerilor de lumină pe care mi i-a trimis Dumnezeu ”. “ Îţi mulţumesc, Doamne, pentru tot ceea ce faci pentru mine şi îţi voi mulţumi de-a pururi pentru dragostea Ta, sper să pot şi eu să Te iubesc cât meriţi şi să-ţi ofer ceea ce aştepţi de la mine."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.