sâmbătă, 4 februarie 2017

Ingerii si puterea cerului

INGERUL FIINTA DE LUMINA “ Te rog, îngerul meu, ajută-mă să iau legătura cu tine. Eu ştiu că tu ai fost trimis să-mi fii de ajutor, de aceea, te rog, fă ceea ce trebuie pentru ca eu să pot conştientiza prezenţa ta în preajma mea ”. 

RUGACIUNE “ Te rog, îngerul meu de lumină, dă-mi un semn al prezenţei tale şi fă ca în dreptul tâmplei mele stângi să se manifeste o adiere, ca semn al existenţei tale; ajută-mă să te simt şi să te aud ”.

RUGACIUNE “ Te rog îngerul meu de lumină, în cursul acestei nopţi, să mă ajuţi să găsesc răspunsul la următoarea mea problemă _____________. Îţi mulţumesc pentru tot ceea ce faci pentru mine. Te rog, de asemenea, să mă ajuţi să ţin minte tot visul şi să pot să-l interpretez corect. Sunt fericit că tu te ocupi de mine, căci ştiu că eşti un prieten adevărat. Îţi mulţumesc ”.

INGERII APROAPE DE VOI “ Mă cuplez la energiile înalte ale dimensiunii astrale din care ştiu că pot primi informaţii. Ştiu că îngerii mei de lumină îmi aud acum glasul şi prin ei pot ajunge mai uşor la împlinirea menirii mele. Eu sunt asemeni tuturor celor care caută beneficiile luminii divine şi pot face tot ceea ce-mi doresc pentru că ştiu să-mi dirijez existenţa, utilizând informaţiile primite de la îngerii mei de lumină ”.

RUGACIUNE “ Îngerul meu, te rog mult, ajută-mă să te simt mai clar în apropierea fiinţei mele şi să pot face mai multă lumină în mintea mea. Ştiu că ajutorul tău îmi este foarte necesar, pentru că ştiu că eşti cel mai bun prieten al meu. Îngerul meu, fă te rog cu fiinţa mea ceea ce ştii tu că trebuie, pentru a nu mai greşi în această viaţă. Îţi mulţumesc pentru tot ceea ce-mi oferi, pentru tot ceea ce eu nu am ştiut până acum că-ţi datoresc ţie ”.

RUGACIUNE “ Te rog, îngerul meu de lumină, transmite-mi informaţia prin care să aflu numele tău şi menirea mea în această existenţă terestră şi ajută-mă să decodific uşor informaţia. Ştiu că tu îmi transmiţi în continuu multe informaţii, de care eu nu sunt conştient, te rog, ajută-mă să conştientizez legătura cu tine. Sunt o fiinţă puternică pentru că ştiu că am fost creată de Dumnezeu pentru a-mi găsi întreaga capacitate a spiritului meu pe care acum am început să o caut ”.

INGERII SI PUTEREA CERULUI “ Te rog, Doamne Dumnezeule, ajută-mă să-mi curăţ mintea de gânduri parazite şi să-mi aduc fiinţa la un nivel de vibraţie corespunzător pentru a putea să aud glasul îngerilor pe care TU mi i-ai trimis ”. “ Îngerul meu păzitor, te rog, dă-mi un semn că auzi glasul tăcut al minţii mele şi trimite-mi vibraţia înaltă a gândului tău. Eu ştiu cum să-mi acord vibraţiile cu tine pentru că doresc cu toată fiinţa mea să fac mari salturi de conştiinţă şi să aduc pe pământ înalte învăţături spirituale

INGERII STRAJERII VIETII VOASTRE “ Te rog, îngerul meu spiritual, ajută-mă să-mi ridic vibraţiile până la nivelul la care pot primi informaţii de la tine. Prin tot ceea ce fac, doresc să-mi măresc nivelul de vibraţie şi să ajung să înţeleg complet tot ceea ce-mi este necesar. Sunt o fiinţă creată din lumina divină şi doresc să ating aceste înalte vibraţii ”.

RUGACIUNE “ Te rog, îngerul meu păzitor, ajută-mă să fiu mai liniştit, mai încrezător în forţele mele şi să pot depăşi mai uşor acest stadiu de înţelegere şi evoluţie a spiritului meu. Ştiu că tu eşti cu mine de câte ori am nevoie de tine, de aceea te rog acum, ajută-mă să fac mai mult pentru mine şi să depăşesc mai uşor acest moment de cumpănă. Sunt deci om, supus greşelii, ajută-mă tu să greşesc mai puţin şi să ajung mai repede pe calea luminii ”.

INGERII FIINTEI SPIRITUALE “ Îngerul meu de lumină, te rog, ajută-mă să te simt, să te aud şi să fiu mai aproape de ceea ce este important pentru mine. Eu ştiu că tu îmi doreşti numai binele, de aceea te rog să fii mai aproape de mine şi să mă ajuţi să-ţi aud glasul. Simt că tu eşti mereu cu mine, te rog numai să mă faci să devin conştient de ajutorul tău, căci astfel voi deveni mai înţelegător cu problemele mele de viaţă şi voi reuşi să ajung mai uşor la cunoaştere ”.

RUGACIUNI “ Te rog, Spiritul Îngerilor cerului, ajută-mă să fiu mai aproape de îngerii mei păzitori, să le aud glasul, să le înţeleg corect sfaturile, căci ştiu că tu mă poţi ajuta în acest sens ”. “ Spiritul Îngerilor, acordează-mi vibraţiile cu ale îngerului meu păzitor, pentru a mă ajuta să-i aud glasul şi să fiu în contact intim cu înaltele sale transmisii vibratorii ”.

INGERII FAC MINUNI “ Te rog, îngerul meu, ajută-mă tu să-mi găsesc _________ căci ştiu că tu ştii mai bine decât mine tot ceea ce este important ”. “ Te rog, Îngerul meu, să mă ajuţi să rezolv această problemă atât de importantă a existenţei mele, căci eu mă îndoiesc că pot singur să găsesc rezolvarea acestei probleme din existenţa mea.
RUGACIUNI “ Te rog, Îngerul meu păzitor, dă-mi un semn că eşti lângă mine şi deplasează puţin foaia de hârtie, perdeaua, pana etc. Eu ştiu că tu eşti lângă mine, dar voi fi încântat să văd cu ochii mei că-mi poţi da un semn al existenţei tale şi în plan fizic ”.

INGERII SI VIATA VOASTRA “ Te rog, Doamne Dumnezeule, oferă-mi şansa de a auzi glasul îngerilor mei pe care Tu mi I-ai trimis pentru a găsi calea către Tine. Ştiu că tot ceea ce fac este important, dar eu doresc să fiu conştient de modul în care îngerii mei mă ajută să-mi direcţionez viaţa prin credinţă şi adevăr către Tine ”. “ Înlătur acum din existenţa mea toate elementele perturbatoare care mi-au dereglat până acum cursul vieţii şi las îngerii mei să-mi conducă viaţa către direcţia corectă. Ştiu că tot ceea ce fac cu credinţă îmi este cu adevărat ursit şi tot ceea ce fac cu frică, îndoială şi necredinţă nu mă poate ajuta să înţeleg corect motivul pentru care sunt acum locuitorul Terrei ”.
RUGACIUNE “ Te rog, prietenul meu de lumină, ajută-mă să-mi întăresc puterea credinţei, să fiu înţelept şi bun, să nu-mi aduc singur prejudicii, căci ştiu că, atunci când sunt puternic, ajutorul tău mă apropie mai mult de Dumnezeu şi descopăr adevărata forţă a credinţei ”.
INTELEPCIUNEA INGERILOR “ Deschide, Doamne, acum canalul de transmitere subtilă a informaţiilor de la îngerii mei păzitori şi mă oblig să-l ţin deschis cu toată puterea cu care am fost investit. Ştiu că ei sunt fiinţe de lumină care mă pot ajuta să devin înţelept şi cum înţelepciunea este dorinţa mea supremă, sper să mi-o împlinesc prin ei ”. “ Te rog, îngerul meu de lumină, spune-mi care este lecţia mea de viaţă în această existenţă, şi transmite-mi informaţia mental, sub formă de informaţie obişnuită, în imagini sau pe ce cale consideri tu că-mi va fi mai simplu să o percep ”.
INGERII FIINTE SUPERIOARE “ Mintea mea conştientă, ajută-mă prin îngerii mei de lumină să fac legătura cu mintea supraconştientă pentru a primi acces la informaţii diverse. Ştiu că tot ceea ce fac poate fi important dacă înţeleg glasul minţii supraconştiente ”.
Dacă mintea umană poate face efortul de a aduce în planul minţii conştiente multe valori ascunse, este ajutat să facă un mare salt în conştiinţă. “ Sunt calm, liniştit şi sigur că pot face pentru mine toate eforturile pentru a deveni ceea ce-mi doresc. Te rog, îngerul meu păzitor, deschide-mi canalele de comunicare cu mintea mea supraconştientă şi ajută-mă să devin conştient de această legătură. Ştiu că mintea supraconştientă mă poate ajuta să fiu mai puternic, mai înţelept, mai credincios. Sunt o fiinţă puternică pentru că am primit acces la canalele de transmitere a informaţiilor, prin care îmi desăvârşesc lucrarea ”. 

INGERII SI FORTA MENTALA
RUGACIUNI “ Te rog, ghidul meu spiritual, ajută-mă să-ţi simt prezenţa prin gândurile tale pe care mi le transmiţi în acest moment. Ştiu că tot ceea ce trebuie să fac poate deveni mai clar pentru mine, dacă tu mă ajuţi să-mi limpezesc gândurile. Nu mulţi sunt cei prin care pot trece luminile cerului fără să ia seama la valorile ei. Eu sunt unul din cei ce simt acum beneficiile luminii divine şi de aceea doresc să fac mai multă linişte în mintea mea şi să înţeleg mai bine cum să-mi orientez viaţa spre împlinirea mea spirituală ”. “ Sunt fiul de lumină al Tatălui ceresc şi ştiu că tu, îngerul meu, eşti ghid pentru educaţia spiritului meu şi poţi să mă ajuţi să înlătur mai uşor toate perturbaţiile din mintea şi din sufletul meu ”.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.