joi, 12 ianuarie 2017

Visul implinit in gasirea partenerului de viata

Te-ai întrebat vreodată ce e necesar pentru a întâlni iubirea vieţii tale? Constă visul tău în găsirea unui partener de viaţă care să te iubească, să te preţuiască şi să te adore?

Ca o persoană care nu şi-a întâlnit şi care nu s-a căsătorit cu propriul suflet pereche, până la împlinirea vârstei de 44 ani, am învăţat multe, pe parcurs, cu privire la ceea ce este, sau nu, constructiv, în lumea dragostei şi a romantismului.

Iubirea adevărată poate fi întâlnită şi trăită de orice fiinţă, la orice vârstă, dacă este dispusă şi dornică să se pregătească la toate nivelurile cu scopul de a deveni un magnet pentru dragoste. Acest minunat Univers al nostru este astfel proiectat încât să ne trimită oamenii şi lucrurile pe care le atragem, dacă suntem consecvenţi, statornici în ceea ce priveşte propriul nostru sistem de credinţe. Dacă tu nu crezi că îl/o vei întâlni vreodată pe ACELA / ACEEA PUS/Ă DEOPARTE – ALESUL/ ALEASA, atunci…ia ghici: credinţele ţi se vor adeveri…probabil că nici nu îl/ o vei întâlni.

Cu toate acestea, dacă tu crezi (îţi induci credinţa, convingerea) nu numai că ACELA / ACEEA există în realitate, dar se şi află ÎN CĂUTAREA TA la rândul său, atunci te afli pe drumul cel bun: eşti în apropierea iubirii adevărate. Bunica mea îmi spunea mereu “există un capac pentru fiecare oală”, sau “fiecare sac îşi are peticul”, în sensul de “orice suflet îşi are jumătatea sa”. Cu alte cuvinte, există o partidă – un partener perfect – pentru fiecare persoană. Chiar şi în aceste condiţii trebuie să recunosc că au existat multe, multe momente în jurul vârstei de 30 ani, când eu însămi am pus sub semnul întrebării şi chiar m-am îndoit de acest adevăr, fiindcă nu-mi găsisem încă peticul la sac, ori capacul la oală.

Apoi, într-o bună zi, s-a întâmplat ceva care mi-a consolidat credinţa că sufletul meu pereche exista undeva … în lumea asta mare. Priveam Oprah, care o invitase pe Barbra Streisand în emisiune. Barbra se îndrăgostise recent de James Brolin şi îmi amintesc că gândeam: “Uite o divă super-înstărită, ultra-renumită … oare câţi bărbaţi ar putea fi o partidă pentru ea?” Şi m-am dumirit imediat: dacă Dumnezeu ar putea găsi omul potrivit pentru ea, atunci eu aş fi “floare la ureche”! Am ştiut în acea clipă, cu deplină certitudine, că, dacă Universul păstrase bărbatul perfect pentru Barbra Streisand, atunci şi sufletul pereche exista pe undeva, prin lume. Am intuit, de asemenea, că trebuie să mă pregătesc, la toate nivelurile, pentru a-l magnetiza în viaţa mea.

În acea perioadă, lucram la domiciliu şi singurii bărbaţi pe care îi întâlneam erau băieţii de la livrări…poştaşul şi prestatorii de servicii de la Fedex, UPS, sau furnizorul de la Sparkletts…şi, pe deasupra, majoritatea erau deja căsătoriţi! Am recurs la tot ceea ce învăţasem cu privire la tehnici de manifestare, psihologie, spiritualitate şi legea atracţiei şi am început să le pun în aplicare în viaţa mea sentimentală. Intenţiile mele au devenit limpezi precum cristalul pe când mi-am eliminat simultan dezordinea, atât din casă, CÂT ŞI din inimă. Am învăţat, dar am şi născocit tehnici, ritualuri, vizualizări şi rugăciuni, care mi-au înlesnit pregătirea trupului, minţii, spiritului şi a căminului, pentru o relaţie uluitoare. Şi…chiar au pus lucrurile în mişcare! Au fost cu adevărat eficace!
După şase luni de la luarea deciziei şi implicarea cu seriozitate în procesul de manifestare a sufletului meu pereche, mi-am întâlnit soţul, Brian, care mi-a întrecut, chiar covârşit, toate dorinţele şi aşteptările. A fost şi este bărbatul visurilor mele.

Chiar au efect toate acestea?
Ei bine, au fost eficace şi au pus lucrurile în mişcare pentru mine…şi, recent, pentru soacra mea, Peggy. După 55 ani de căsnicie şi 5 ani de văduvie, Peggy, acum în vârstă de 80 ani, şi-a stabilit intenţia de a-şi găsi un partener. În câteva luni Peggy l-a întâlnit pe John care, l-a rândul lui, s-a bucurat de peste 50 ani de căsnicie înainte de trecerea în nefiinţă a soţiei lui. La ora actuală Peggy şi John sunt asemenea unor adolescenţi îndrăgostiţi, savurând bucuria de a fi redescoperit MAREA DRAGOSTE în anii de aur ai existenţei lor.

Indiferent dacă ai 28 sau 88 de ani, nu este niciodată prea târziu.

RUGĂCIUNE ZILNICĂ în vederea întâlnirii sufletului pereche:
"Dumnezeule şi Tot Ceea Ce Este, în această clipă îmi exprim recunoştinţa pentru tămăduirea inimii mele de ORICE m-ar împiedica să-mi materializez sufletul pereche şi ar împiedica apariţia sufletului meu pereche. În chiar această clipă îmi amintesc că partenerul meu potrivit, perfect, se îndreaptă către mine, întrucât ne atragem, ne magnetizăm; şi singura mea sarcină este să-mi păstrez conştienţa şi cunoaşterea deplină că inimile noastre s-au alăturat, pe când “savurez clipele de aşteptare.”

Şi aşa este.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.