sâmbătă, 7 ianuarie 2017

Comoara primita de la Dumnezeu


  • Cel ales mă va vedea pe mine ca pe o comoară primită de la Tatăl Luminilor, nu ca pe oricare fată din Univers.
  • Cel ales va sta înaintea Tatălui pe genunchi și se va ruga pentru mine, chiar dacă încă nu știe că eu îi voi fi soție, ci are încredere în Dumnezeu că El va ști ce să-i dăruiască.
  • Cel ales mă va accepta pentru ceea ce sunt, și nu pentru ceea ce vrea el să fiu. Poate îmi lipsesc anumite caracteristici, dar fiind doi, ne vom completa reciproc.
  • Cel ales va fi cel cu care atunci când voi spune ceva, el va tiermina fraza, pentru că suntem pe aceeasi undă.
  • Cel ales mă va vedea ca pe mâna lui fără de care nu e întreg.
  • Pentru cel ales, eu voi fi ajutorul potrivit. Singuri nu vom reuși, dar împreună vom birui totul.
  • Împreună cu cel ales voi putea să-L slujesc pe Dumnezeu, pentru că amândurora ne place voia Lui Dumenzeu. 
  •  Cu el voi putea să fiu un întreg.
  • Voi ști că el este Alesul pentru că părinții vor fi de acord cu el.
  • Voi ști că El este alesul pentru că ne vom completa reciproc în gândire, vorbire și muncă. Noi vom fi una în toate.
  • Fiecare problemă o vom rezolva împreună.
  • Fiecare barieră o vom trece împreună.
  • Tot ce vom face, o vom face împreună cu ajutorul Lui Dumnezeu. 
  •  Dacă îl alege pe Dumnezeu în locul meu, voi ști că mă va iubi la nesfârșit pentru că are dragostea Lui Dumnezeu în El. Și dragostea lui Dumnezeu unește.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.