sâmbătă, 8 octombrie 2016

Sufletele-pereche seamănă ca două picături de apă


Până acum, ştiam că extremele se atrag, pentru simplul motiv că partenerii - fiind atât de diferiţi - nu au cum să se plictisească împreună. Dar cercetătorii americani au ajuns la o concluzie: sufletele-pereche seamănă ca două picături de apă. Au aceleaşi pasiuni, acelaşi nivel de educaţie şi aceleaşi preferinţe 


Cum ştii că ţi-ai găsit jumătatea? Nu ştii, ci simţi. Aşa cum a facut-o Anca atunci când l-a cunoscut personal pe Ştefan. Spunem personal pentru că prima lor întalnire a fost pe Facebook şi acolo e cam greu să îşi dai seama dacă el este alesul sau nu: "Prima dată când l-am văzut pe Ştefan în realitate şi ne-am îmbrăţişat, pentru că el este foarte drăgăstos şi prima oară când m-a văzut m-a luat în braţe şi m-a strâns, am avut senzaţia că-l cunosc din totdeauna. Ăsta a fost sentimentul şi de atunci a rămas la fel: că ne ştim dintotdeauna, că nu a existat înainte de Ştefan nimic.La mine după un aşa, după un an de repetiţii zilnice chiar mi-am dat seama şi am zis e clar că a rezistat la toate testele posibile, nu am reuşit să îi depăşesc rezistenţa, limitele. E clar e sufletul meu pereche 100 la 100".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.