luni, 10 octombrie 2016

Rugaciunea lui Xenia din Sankt Petersburg


O, Sfânta maică Xenia, vieţuind sub acoperământul Celui Prea Înalt, şi întărită fiind de Maica lui Dumnezeu, răbdând foamea şi setea, gerul şi arşiţa, defăimările şi prigonirile, ai primit de la Dumnezeu darul înainte-vederii şi al facerii de minuni, iar acum sălăşluieşti întru lumina Celui Atotputernic. Sfânta Biserică te preamăreşte acum ca pe o floare bine inmiresmată. Stând înaintea sfintei tale icoane, ne rugăm ţie ca uneia ce eşti întru viaţa cea neîmbătrânitoare, dar petreci şi împreună cu noi: primeşte cererile noastre şi le du la scaunul Milostivului Părinte Ceresc, ca ceea ce ai îndraznire către El; cere pentru cei ce aleargă la tine mântuire veşnică, îmbelşugată binecuvântare pentru faptele şi începuturile cele bune, izbăvire din toate nevoile şi necazurile. Mijloceşte cu rugăciunile tale înaintea Atotînduratului nostru Mântuitor, pentru noi, netrebnicii şi păcătoşii. Ajută, sfântă şi fericită maică Xenia, să fie luminaţi pruncii cu lumina Sfântului Botez şi să fie pecetluiţi cu pecetea darului Sfântului Duh; băieţii şi fetele să fie crescuţi în credinţă, cinste şi frică de Dumnezeu; dăruieşte-le lor reuşită la învăţătură; tămăduieşte pe cei neputincioşi; trimite dragoste şi bună-înţelegere celor căsătoriţi, învredniceşte pe monahi de nevoinţa cea bună şi apără-i de defăimări; întăreşte-i pe păstori întru tăria Duhului Sfânt, păzeşte poporul şi ţara aceasta în pace şi fără tulburare, roagă-te pentru cei lipsiţi în ceasul morţii de împărtăşirea cu Sfintele lui Hristos Taine; că tu eşti nădejdea noastră, grabnica noastră ascultătoare, pentru care îţi aducem mulţumire şi slăvim pe Tatăl şi pe Fiul şi pe Sfântul Duh, pe Dumnezeu Cel în Treime închinat şi minunat întru Sfinţii Săi, acum şi pururea şi în vecii vecilor. Amin.



MINUNILE SFINTEI XENIA

Sfintei Xenia, sfanta mea iubita ,ii datorez tot ce am,eram in liceu ,in clasa a 11-a, cand profa de religie ne-a zis ca daca vrem sa ne casatorim atunci sa citim acatistul Sf. Xenia.auzind asta , am inceput sa caut acatistul si gasindu-l il citeam in fiecare zi , chiar si de 2 ori iar intr-o noaptea , am visat-o pe sfanta . In vis , aceasta s-a ridicat din mormantul ei si mi-a zis:”Manuela , nu mai plange ca ai sa intalnesti baiatul pe care il doresti'(eu ma rugam ca un baiat din clasele primare sa ma iubeasca , eu fiind innebunita dupa el).Dupa un timp scurt ne-am reintalnit, si dupa o prietenie de 7 ani ne-am casatorit si acum avem 2 copii frumosi , Mihail si Xenia .Intotdeauna am zis ca daca voi avea o fetita , aceasta va purta numelei sfintei.

Sfanta aceasta ma ajuta neincetat , indiferent de problema si nu exagerez cand zic ca face mereu minuni in viata mea O simt mereu alaturi de mine si ma rog neincetat ei .Manuela

Doamne ajuta!

Eu am cunoscut-o pe Sfanta Xenia acum un an, cand am cumparat mult dorita carte cu viata Sfintei. Mi-a intrat la suflet imediat cum am citit primele pagini, iar de atunci este nelipsita din rugaciunile mele. M-am rugat Sfintei pentru un necaz al familiei. Avem un apartament pe care cu ajutorul Sfantului Mina l-am inchiriat de-a lungul timpului pentru a avea de unde trai. In ultima vreme insa nu am mai avut oferte de inchiriat, iar cand erau, mama si bunica mea nu se intelegeau asupra inchirierii. M-am rugat mult sa gasim pe o persoana buna care sa le impace pe amandoua si sa nu mai fie scandaluri in casa, iar Sfanta ne-a ajutat. Ne-a adus o studenta, care a multumit si pe mama si pe bunica astfel incat sa nu mai fie certuri din acest motiv. Eu sunt plecata la studii, iar acesti bani sunt pentru a-mi duce eu la bun sfarsit studiile.
Rugati-va mult Sfintei Xenia, va ajuta mereu! Eu o iubesc enorm. Mi-as dori din tot sufletul sa ajung la mormantul Sfintei, poate intr-o zi cu ajutorul Bunului Dumnezeu! Mihaela

Buna ziua, am promis Sf. Xenia ca voi face cunoscuta minunea daca ne va ajuta. Asadar vreau sa va spun ca eu si logodnicul meu cautam de mult locuri de munca deoarece ne doream foarte mult sa ne intemeiem o familie, amandoi am terminat facultatea si bineinteles ca nu ne-am gasit in domeniul, oricum nu mai cautam sa ne angajam in domeniul in care ne specializasem pentru ca nimeni nu mai angajeaza tineri fara experienta, dupa lungi cautari, esecuri, dezamagiri, depresii…am hotarat sa citim acatistul Sf Xenia timp de 40 de zile, eu in paralel citeam si acatistele Maicii Domnului, bineinteles ca nu s-au implinit cele 40 de zile ca ne-am angajat amandoi cam in aceeasi perioada. Maicuta Domnului si Sf Xenia ne auzise ruga si ne-a ajutat cand nici nu mai speram si vreau sa va spun ca de fiecare data cand mi-e frica de ceva sau am probleme ma rog lor si rugile mele niciodata nu au raman fara raspuns.Acum ma rog sa ne ajute sa ne casatorim si sa avem familia noastra si stiu ca ne va ajuta, asadar, rugati-va neincetat, aveti incredere ca Maica Domnului si Sf Xenia va ajuta si am inteles ca lucrurile nu se intampla atunci cand vrem noi ci cand vrea Dumnezeu.Doamne ajuta! Natalia

Si eu vreau sa marturisesc despre ajutorul dat mie de Sfanta Xenia. Am descoperit-o in urma cu doi ani. Ea intra-devar ajuta fetele necasatorite. Ma aflam intr-o dilema : cunoscusem un baiat , student la Teologie, dar care totusi nu mi se parea prea cuminte. Totusi, gandul ca e la Teologie ma incuraja sa continuu, sa inchid ochii la unele lucruri care nu pareau la locul lor. Dar afland ca Sfanta Xenia ne apara de o prietenie nepotrivita m-am rugat ei, cerandu-i sa ma lumineze, sa imi arate clar cum stau lucrurile, deoarece eu nu pot citi din ceea ce mi se intalmpla atunci, ci pricep mai greu.Aveam nevoie de fapte clare,de netagaduit.Nu dupa mult timp baiatul si-a aratat cu adevarat intentiile si am inteles ca Sfanta Xenia a avut grija de mine. De doua ori am primit un astfel de ajutor de la Sfanta, un ajutor clar, evident.Ana

Buna ziua,vreau sa incep direct prin a multumi Sf Xenia pentru ca m-a ajutat sa ma casatoresc…cand credem ca lucrul acesta nu se va intampla niciodata din lipsa de bani…insa ea nu ne-a lasat…acum ma rog cu tristete in suflet sa ma ajute sa ma angajez si sa-l ajute pe sotul meu la serviciu sau sa-l ajute sa se angajeze la un loc de munca mult mai bun…ajuta-ne sfanta mea draga!!!Elena


Fericita Xenia este grabnic ajutatoare! De cate ori I-am cerut ajutorul am simtit-o alaturi, uneori parca ma ducea de mana si ma invata ce sa fac, sau cum sa procedez. Asa simteam, e ceva de necrezut, dar asa este. Aveam sensatia ca este alaturi. Rugati-va pentru ca pe fiecare ne aude si ne ajuta, mijloceste pentru noi in fata lui Dumnezeu si ne indeplineste dorintele noastre cele care ne sunt de folos. Sa stiti ca ajuta MULT si foarte repede!!! Sfanta Xenia, roaga-Te lui Dumnezeu pentru noi!!! Maria

In localitatea Comana din judetul Giurgiu, exista o mica biserica din lemn cu hramul Sfintei Xenia. Adaposteste o minunata icoana a Cuvioasei, de dimensiuni mari, in fata careia sta aprinsa o candela ce contine untdelemn de la mormantul Sfintei din Petersburg.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.