luni, 10 octombrie 2016

Rugaciune pentru gasirea unui loc de munca sau a unui serviciu mai bun



Lipsa unui loc de munca ne poate duce intr-o mare tristete si chiar in deznadejde. Este foarte greu sa stai cu grija zilei de mine, cu grija ca nu vei avea cu ce sa-ti platesti facturile, intretinerea sau rata la banca. Dar Bunul Dumnezeu, cu mila Lui a lasat pentru om pe pamant rugaciunea. Cu ajutorul rugaciunii ne apropiem de Dumnezeu, ne linistim si incepem sa vedem luminita de la capatul tunelului. 
Iata mai jos o rugaciune care ne poate fi de mare ajutor pentru gasirea unui serviciu. Alaturi de aceasta e bine sa citim si Acatistul Sfintei Xenia, grabnic ajutatoare in gasirea unui loc de munca. Rugaciunea aceasta se citeste si atunci cand vrem sa schimbam serviciul.

Parinte Sfinte, care de toti porti grija si esti scapare celor din nevoi, Te rog vino degraba in ajutorul meu, care doresc sa- mi gasesc un loc de munca, de pe urma caruia sa-mi intretin viata proprie si a familiei mele.

Doamne, stii necazurile si lipsurile care ma impresoara. Fie-Ti mila de mine si trimite- mi degrab ajutorul Tau. Indruma- ma spre locuri potrivite si spre oameni de nadejde.

Milostive, Doamne, Cel ce indreptezi pasii omului in aceasta viata, cauta cu iubire parineasca spre mine care-Ti cer ajutorul Tau si binecuvanteaza-mi cu har noua mea voire. In indeplinirea vointei mele de a-mi gasi un loc stabil de munca, fie aici in tara mea, fie in orice alt loc, Te rog cu straduinta, Doamne, trimite-mi inger luminat care sa ma povatuiasca spre oameni de nadejde si spre tot lucrul bun, sa ma izbaveasca de vrajmasii vazuti si nevazuti, de oameni rai si vicleni, de orice intamplare rea. Ca implinindu-mi-se cu binecuvantarea Ta, Doamne, cererea mea si avand de la Tine dar de sanatate, de putere de munca si de buna sporire, sa- mi implinesc temeinic munca mea, preamarind puterea si mila Ta. Ca Tu esti Doamne Chivirnesitorul vietii noastre si Cel ce toate le randuiesti spre folosul nostru si Tie- Ti multumim Tatalui si Fiului si Sfantului Duh. Amin.

Rugati-va zilnic si Domnul Bun si Milostiv va va asculta rugaciunile. Luati-o pe Sfanta Xenia ca mijlocitoare, citindu- i acatistul. Doamne Ajuta!


Ajutorul primit de Larisa

As vrea sa povestesc despre cum m-a ajutat Sfanta Xenia sa gasesc o slujba. Am cautat aproape un an o slujba fara succes. Si in tot acest timp m-am simtit foarte pierduta si am crezut ca niciodata nu voi gasi nimic. Ma simteam fara speranta. M-am gandit ca Dumnezeu m-a uitat sau ca m-a parasit. La un moment dat am decis ca nu se putea ca Dumnezeu sa imi vrea raul sau sa vrea ca eu sa fiu trista. Am inceput a ma ruga in fiecare seara, dar cred ca de multe ori Dumnezeu vreau ca cererile noastre sa fie mijlocite de catre sfintii sai. 

Apoi am inceput sa tin postul si a citesc despre alti oameni care au fost ajutati de catre sfinti sa isi gaseasca slujba. Asa am aflat de Sfanta Xenia. M-am spovedit si am inceput sa citesc acatistul Sfintei Xenia si paraclisul Maicii Domnului.
In aproximativ 8 zile am obtinut o slujba extraordinar de buna si cu un salariu foarte bun. Si dupa ce m-am angajat, Sfanta Xenia a continuat sa ma ajute sa lucrez bine si sa ma puna pe o traiectorie buna.
In continuare ma rog in fiecare seara Sfintei Xenia si simt ca este mereu acolo si ma ajuta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.