joi, 13 octombrie 2016

Marturia unei minuni savarsite de sf. Xenia


Buna tuturor. M-am aflat asa intr-o situatie de grea incat aproape ca nu mai suportam durerea...am ramas somera dupa niste multi ani de stabilitate...sau asa crezuta stabilitate intr-o functie publica destul de buna...totul a inceput cu mai mult de un an in urma..in vara lui 2011 cand au foat reorganizari masive in institutie si aproape cu 30 colegi am ramas someri...iar la nivel de tara au fost sute...i-am dat in judecata , am castigat suspendarea, ne-am intors la serviciu ...dar doar ptr cateva luni...si din primavara somaj...singura cu un copil minor in intretinere , cu o rata in banca, cu o pensie alimentara derizorie...si din apr pana in iulie am lucrat undeva acceptabil sa spun dar sub nivelul meu...dar era bine si asa. Pana intr-o zi cand sefa mea a vazut ca citesc legislatie, si mi-a comunicat f protocolar ca in cateva zile colaborarea noastra ia sfarsit atunci.
Disperare..dar si rugaciune multa ...rata in banca am putut s-o suspend doar ptr 3 luni...adica aug, sept, oct..si in noiembrie venea scadenta.
A fost ingrozitor , 3 luni de zile am umblat dupa serviciu...dar ma si rugam...ff mult plus spovedanie sincera si Sf Impartasanie care m-a ajutat f mult. Ce e drept am jertfit si eu niste patimi...si sunt tare fericita ptr asta...dar sa revenim...acum in ultima luna septembrie cei de la somaj mi-au dat doar 200 lei..atat pe motivul ca s-a facut o greseala la somajul meu si ei si-au recuperat banii...Imaginati-va cat de suparata eram...si necajita nu mai spun...stiam ca mai e octombrie si in noiembrie venea scadenta la rata...Am cazut atunci in genunchi si am spus:- '' Doamne Faca-se Voia Ta cu mine! ca de acum nu mai stiu ce o sa fie...mi-am platit fact cu cei 200 lei..si in rest nu mai stiam ce o sa se intample...si eram asa linistita si impacata cu soarta mea...nu stiu de unde faceam rost de bani de mancare, copilul incepea scoala , am avut cateva bijuterii din aur pe care le-am dat ptr bani de mancare...Parintii nu se inghesuiau sa ma ajute..eram parasita de toata lumea...
Dar de Dumnezeu ...nu..
Un domn care organizeaza pelerinaje pleca in Rusia...iar eu citesc Acatistul Sfintei XENIA DE SANKT PETERSBURG si i-am promis Sfintei ca nu ma voi opri pana cand nu imi gaseste o slujba...il citeam de vreo 60 zile si mai mult ...pe langa alte acatiste...asa si ii dau si eu acestui domn 5 dolari sa dea un acatist ptr mine la Sfanta Xenia si il rog sa imi aduca si ulei sfintit...pleaca domnul respectiv , trece aprox o sapt...si pe data de 5 oct ma suna o cunostinta de la Somaj sa imi spuna ca in oras la Universitate se organizeaza targul locurilor de munca si sa ma duc ptr ca poate voi gasi ceva.
Dis de dimineata sunt prezenta acolo cu CV-uri la mine . Las cateva dar o firma imi atrage atentia in mod deosebit...deoarece am studii superioare economice aplic ptr un post de gestionar ec...,dar ei cautau si un asistent manager...vineri are loc targul, trece week-endul , luni , nu ma suna nimeni, iar marti primesc un tel cum ca sunt selecatta si as ma prez al interviu ptr postul de asistent manager...eram asa fericita...ma duc la interviu unde mai erau 7 d-soare..trec de primul, de al 2 lea interviu si la al 3 -lea am ramas 2 fete...eram ingrijorata ...oare ma vor??? 
si la ultimul interviu m-au ales pe mine ptr postul acesta. Firma e f serioasa, colegii sunt minunati iar eu am o saptamana si parca sunt acolo dintotdeauna...
Nu e aceasta o minune? Bunul Dumnezeu m-a incercat si m-a calit sa vada daca renunt sau nu daca I-l iubesc cu adevarat!!! Si cred ca si cunostinta mea a ajuns la Sfanta Xenia la Sankt Petersburg, caci altfel nu-mi explic...Plang acum cand va scriu aceste randuri pentru faptul ca nu voi putea niciodata sa multumesc lui Dumnezeu pentru cate imi da...si cata grija are de mine si de copilul meu, eu o pacatoasa...



Toate acestea vi le impartasesc ca sa nu cada nimeni in deznadejde si sa creada mereu ca Dumnezeu nu lasa pe nimeni , niciodata, Doamne-Ajuta-ne!
p.s. ( Se stie ca Sf. Xenia de Sankt Petersburg gaseste de lucru celor care nu au,ajuta la o buna casatorie si la rezolvarea unor probleme de viata)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.