marți, 11 octombrie 2016

Adresa mormântului Sfintei Xenia:


După moartea sa, aproximativ în anul 1803, la mormântul ei s-au întâmplat numeroase minuni, vindecări şi ajutor în cele cerute. A fost canonizată în anul 1988.

Cei care doresc să trimită un pomelnic sau acatist pentru Sfânta Xenia o pot face la adresa Capelei în care se află moaştele sfintei din cimitirul Smolensk, Sankt Petersburg.

Scrisoarea trebuie scrisă în rusă sau în engleză. Se adaugă şi bănuţii în scrisoare şi după două luni expeditorul primeşte un răspuns şi o bincuvântare de la părinţii slujitori la Mormântul Sfintei Xenia, împreună cu daruri de mare preţ: o petală de trandafir înmuiată în uleiul din candela ei.





Adresa mormântului Sfintei Xenia:

199048, Rusia, or.Sankt Petersburg, str. Kamscia 24 tel.(812) 321-14-83

РОССИЙСКАЯ ФЕДЕРАЦИЯ
199048
г. Санкт-Петербург
ул. Камская, 24
Церковь Смоленской иконы Божией Матери
прот. Виктору Московскому

Viktor Moskovskij
the Church of “Smolenskoj ikony Bozhiej Materi”
Kamskaja Street 24
Sankt Petersburg
RUSSIAN FEDERATION




O vizita la mormant indeplineste dorintele

„Ajută-mă să-mi găsesc jumătatea”

După această întâmplare am fost nu o singură dată la cimitirul Smolensk, și niciodată nu am plecat fără să fiu auzită și ajutată.

Îmi amintesc că odată am venit la sfânta Xenia cu o prietenă. Ea nu era prea apropiată de Dumnezeu și biserică, dar suferea foarte mult din cauza singurătății și spera la un miracol. Ea a scris un bilețel în care i-a cerut sfintei Xenia, să o ajute să-și găsească jumătatea. A trecut o săptămână și prietena mea a fost cautata la telefon de un tânăr, el i-a spus că a văzut numărul ei de telefon zgârâiat pe geamul din metrou.
S-au întâlnit.




Tânărul cu adevarat de parcă reprezinta a doua jumătate a ei. Totul, de la exterior și până la lumea interioară, era asemănător. Aceleași vicii și virtuți. Chiar și prietena mea, care este foarte departe de misticism, a recunoscut că cererea ei a fost îndeplinită literalmente. Doar că a hotărât că nu-și va uni soarta cu acest băiat, prea multe aspecte ale caracterului său nu i-au fost pe plac. Întâmplarea i-a oferit posibilitatea să se privească dintr-o parte și să înțeleagă că tabloul nu e prea îmbucurător. Acum este din nou în căutarea unei persoane dragi, dar nu mai vrea ca acesta să semene atât mult cu ea însăși.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.