vineri, 9 septembrie 2016

Vibratie inalta pentru dorinte implinite


Observaţi că atunci când spuneţi nu unui lucru, tocmai i-aţi acordat atenţie, energie şi focalizare. În acel moment, el va fi inclus în sfera voastră de vibraţie. Orice lucru asupra căruia vă îndreptaţi atenţia, va fi inclus în vibraţia voastră curentă.

Două instrumente pentru a vă ridica vibraţia şi a vă alimenta dorinţele

Una din modalităţile de a face legea atracţiei să lucreze pentru voi este aceea de a vă menţine dorinţele în vibraţia voastră curentă, adică în sfera voastră de vibraţie.


În paginile care urmează voi explica de ce afirmaţiile pot sau nu să vă ajute să vă includeţi dorinţa în sfera voastră de vibraţie şi vă voi oferi un instrument minunat, care vă poate ajuta să vă reformulaţi afirmaţiile, astfel încât ele SĂ AIBĂ EFECT. 

De asemenea, vă voi prezenta un alt instrument eficient intitulat „enunţul dorinţei", care vă oferă certitudinea că includeţi şi menţineţi noua voastră dorinţă în sfera voastră de vibraţie. El este folositor în special atunci când aveţi de-a face cu dorinţe noi pe care aţi putea să le uitaţi dacă nu le acordaţi atenţie în mod deliberat.Mai întâi daţi-mi voie să vă explic de ce folosirea afirmaţiilor poate să nu ducă la ridicarea frecvenţei vibraţiilor voastre.

De ce este posibil ca folosirea afirmaţiilor să nu vă ridice totuşi frecvenţa de vibraţie


O afirmaţie este un enunţ care, prin actul repetiţiei, ajunge să fie implantat în mintea voastră şi vă reprogramează gândirea. 


Majoritatea afirmaţiilor se rostesc la timpul prezent. Un exemplu de afirmaţie este rostirea propoziţiei: „Am un corp suplu şi sănătos".De fiecare dată când vă citiţi afirmaţiile, veţi avea o anumită reacţie, înfuncţie de modul în care vă fac să vă simţiţi acele cuvinte. 
Dacă, de exemplu,vă spuneţi că aveţi un corp suplu şi sănătos atunci când el nu este aşa, sau când a avea un asemenea corp vi se pare ceva imposibil de obţinut, veţi crea vibraţii negative. Veţi emite vibraţii de îndoială, la care legea atracţiei va răspunde oferindu-vă exact lucrul pe care nu vi-l doriţi.


O afirmaţie pozitivă poate genera vibraţii negative. Cele mai multe afirmaţii nu au efect deoarece legea atracţiei nu răspunde la cuvinte, ci la felul în care te simţi referitor la cuvintele pe care le foloseşti.

În continuare puteţi vedea o listă de afirmaţii pozitive. După ce citiţi fiecare propoziţie, întrebaţi-vă ce fel de vibraţie emiteţi, negativă sau pozitivă. 


 - Vibraţie


Relaţiile cu familia mea sunt pe deplin armonioase
Îmi iubesc corpul 
Sunt milionar
Afacerea mea face senzaţie 
Am o sănătate perfectă 
Am partenerul de viaţă ideal 

Întrebare: Atunci când rostiţi aceste propoziţii emiteţi vibraţii pozitive? 
Răspuns: Da, atunci când aceste propoziţii exprimă adevărul în cazul vostru!Atunci când spuneţi ceva care nu este adevărat în cazul vostru, emiteţi o vibraţie negativă, deoarece enunţul vostru face să se trezească îndoiala în voi.

Atunci când rostiţi afirmaţiile de mai sus, o parte din voi va spune:

Nu este adevărat, relaţiile cu familia mea nu sunt armonioase.

Nu este adevărat, eu nu îmi iubesc corpul.

Nu este adevărat, eu nu sunt milionar deocamdată.

Nu este adevărat, afacerea mea nu face senzaţie.

Nu este adevărat, nu am o sănătate perfectă.

Nu este adevărat, nu am partenerul de viaţă ideal.

Cheia esenţială în folosirea afirmaţiilor este aceea că ele trebuie să fie adevărate pentru voi pentru a vă face să vă simţiţi bine.

În paginile care urmează vă voi oferi un instrument care vă va ajuta să reformulaţi o afirmaţie astfel încât să exprime ÎNTOTDEAUNA adevărul pentru voi, făcând astfel posibilca voi să emiteţi o vibraţie pozitivă. 

Legea atractiei raspunde modului in care va simtiti referitor la ceea ce spuneti si ceea ce ganditi.


Instrumentul nr. 1: Reformularea afirmaţiilor, pentru ca ele să vă facă să vă simţiţi bine

 Unii dintre voi au fost învăţaţi să enunţe întotdeauna afirmaţiile la timpul prezent. Eu vă sugerez că voi deja vă aflaţi în desfăşurarea procesului respectiv. „Procesul" (procesul materializării unei dorinţe) începe de fapt atunci când vă gândiţi la dorinţa voastră, vorbiţi despre ea, scrieţi ceva despre ea sau îi acordaţi ORICE fel de atenţie, energie şi focalizare. 

Aşadar,adevărul este că voi deja vă aflaţi în desfăşurarea procesului. Atunci când spuneţi: „Sunt pe punctul de a...", această propoziţie devine adevărată, şi dacă este adevărată pentru voi, vă face să vă simţiţi bine, iar aceasta este o vibraţie pozitivă.

Haideţi să reluăm propoziţiile de mai sus, începând fiecare propoziţie cu  formula:Sunt pe punctul de a....

Sunt pe punctul de a construi o relaţie armonioasă cu familia mea.

Sunt pe punctul de a mă bucura din ce în ce mai mult de corpul meu.

Sunt pe punctul de a deveni mai prosper.

Sunt pe punctul de a-mi dezvolta afacerea.

Sunt pe punctul de a dobândi sănătatea perfectă.

Sunt pe punctul de a atrage partenerul de viaţă ideal

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.