miercuri, 14 septembrie 2016

"O mulţime de lucruri pot sa se petreacă"


Un alt mod de a vă reformula exprimările pentru a emite o vibraţie pozitivă este folosirea expresiei „am hotărât că...". Aţi observat că în majoritatea cazurilor, atunci când spuneţi „m-am hotărât că..." se creează o vibraţie pozitivă puternică. „M-am hotărât să am aceasta" sau „M-am hotărât să fac acest lucru". Majoritatea oamenilor folosesc destul de rar verbul a hotărî, cu toateacestea el este o modalitate excelentă de a vă re-direcţiona atenţia dinspre lipsă, către dorinţa voastră.

Am hotărât că voi avea mai multi bani.

Am hotarat ca voi lucra doar trei zile pe săptămână.

Am hotărăt că voi avea o relatie de cuplu sănătoasă si fericita.

Am hotărât să-mi incep propria afacere.

M-am hotărât să atrag slujba ideală pentru mine. Poate aţi observat că atunci când oamenii sesizează elementele de contrast,declară cu voce tare: „Până aici!M-am hotărât ca de acum înainte lucrurile să fie altfel!". Aşadar, a te decideînseamnă a lua o hotărâre odată cu care emiteţi o vibraţie clară despre ce anumevă doriţi.

Hotărâţi-vă mai des. Veţi simţi instantaneu o anumita uşurare datorită emoţiilor pozitive care apar odată cu fiecare acţiune de a vă decide.

Folosirea expresiei: "O mulţime de lucruri pot sa se petreacă"

Am avut un client pe nume Jason care folosea legea atracţiei pentru a atrage clientul ideal. Atunci când l-am auzit rostind enunţul dorinţei, am observat că el insista să precizeze de unde anume va veni următorul său client important. El spunea ceva de felul: „Trebuie să închei un nou contract" sau: „Parcă aştept de o veşnicie". Deşi Jason realizase tot procesul în trei paşi, mai exista încă o parte din el care avea îndoieli. Enunţurile pe care le făcea Jason referitoare la următorul său client aveau o vibraţie negativă, oglindind lipsa (îndoiala).


Jason îşi irosea multă energie încercând să-şi dea seama de ce nu obţine ceeace îşi doreşte, şi observa că nu-şi atinge scopurile. Probabil că, asemenea Iui Jason, şi voi aţi petrecut ceva timp observând că nu aţi obţinut ceea ce vă doriţi.

Iată câteva întrebări pe care i le-am pus Iui Jason pentru a-1 ajuta să iasă din postura sa, în care nu-şi atinsese scopurile şi să acceseze o stare plină de resurse.

Este posibil să se întâmple o mulţime de lucruri în următoarele zile?

Este posibil să se întâmple o mulţime de lucruri săptămâna viitoare?

Este posibil să se întâmple o mulţime de lucruri în următoarele 30 de zile?

Jason a răspuns „Da" la toate aceste întrebări. 

În momentul in care i-am amintit expresia „o mulţime de lucruri
se pot întâmpla", am putut să văd uşurarea pe fata lui. Această experientă i-a reamintit de acele vremuri când lucrurile se petreceau fără ca el să încerce să înteleagă cum. Folosirea acestei expresii l-a ajutat pe Jason sa-si modifice vibratia din lipsa abundentei, sau dintr-o vibratie negativă, într-una pozitivă.
De acum inainte, in momenti in care bagati de seama ca inca nu ati obtinutrezultatele dorite, focalizati-va asupra posibilitatii ca
"o multime de lucruri sa se intample" in urmatoarele zile.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.