vineri, 9 septembrie 2016

Cum îmi dau seama daca fac bine?



Foaie de lucru pentru enunţul dorinţei

Enunţul dorinţei................mea ideală
Atrag acum tot ceea ce am nevoie să fac, să ştiu sau să am, pentru a obţine...............mea ideală.………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………Legea atracţiei se desfăşoară şi aranjează tot ceea ce este nevoie să se petreacă, pentru ca dorinţa mea să se împlinească. 



Cum îmi dau seama daca fac bine?

 După ce v-aţi scris enunţul dorinţei, recitiţi-l. Apoi întrebaţi-vă cum vă simţiţi. Auziţi cumva o voce interioară negativă sau aveţi vreo senzaţie de disconfort? Vă face acest enunţ al dorinţei să vă simţiţi bine? Dacă nu,revizuiţi enunţul astfel încât să vă simţiţi mai bine atunci când îl citiţi (să vă ridice vibraţia). Ţineţi minte, scopul enunţului dorinţei este de a vă ridica frecvenţa de vibraţie pentru a vă include noua dorinţă în sfera voastră de vibraţie.

Iată că aţi încheiat şi a doua etapă din cadrul procesului atracţiei deliberate, şi anume, a da atenţie dorinţei voastre. 

Ideile principale din aceasta secţiune:

Sfera voastră de vibraţie cuprinde toate vibraţiile voastre curente.

Trebuie să includeţi vibraţia noilor dorinţe în bula voastră vibraţională curentă.

Un enunţ al dorinţei vă ajută să includeţi vibraţia dorinţei voastre in sfera voastră de vibraţie.

Scopul pasului 2 este de a acorda dorinţei voastre atenţie, energie şi focalizare.

Afirmatiile voastre pot sa va faca sa va simtiti bine sau nu, daca enunturile nu exprima adevarul in cazul vostru.

Legea atractiei raspunde modului in care va simtiti in ce priveste afirmatiile voastre.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.